Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Efekty pozycjonowania

Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić?

Każdy właściciel strony czy sklepu internetowego chce, aby jego witryna wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania na najważniejsze słowa kluczowe. Z tego względu decyduje się oddać swoją witrynę pod opiekę agencji lub freelancera…

Konspekty dla copywriterów – czy warto je robić?

Współpraca między agencją i copywriterem nie zawsze przebiega gładko. Można jednak sprawić, że będzie znacznie łatwiejsza, a to za sprawą planu treści. Z tego tekstu dowiesz się, jak może wyglądać konspekt tekstu dla copywritera,…
Optymalizacja grafik w sklepie i na stronie internetowej

Optymalizacja grafik w wyszukiwarce. Jak pozycjonować sklep i stronę po grafikach?

Grafiki i zdjęcia są bardzo ważnym elementem witryn internetowych. Przyciągają uwagę, urozmaicają ich zawartość, prezentują wizualnie produkt lub usługę. Tym samym są ważnym kanałem zdobywania wartościowego ruchu na stronę,…
optymalizacja i pozycjonowanie bloga

Pozycjonowanie bloga. Na co zwracać uwagę?

Blogowanie jest obecnie jedną z najczęściej prowadzonych działalności w Internecie. Obok vlogowania (prowadzenia marketingu treści w postaci video np. na YouTube) i prowadzenia Social Media prowadzenie bloga jest najpopularniejszą formą…
Digital Marketing w czasie pandemii

Digital Media w czasie pandemii koronawirusa

Zakupy online, zamawianie jedzenia na wynos przez aplikację, szukanie rozrywki na platformach VOD — wielu z nas Internet od dawna ułatwiał życie. Jednak ostatnio, i to zaledwie w ciągu kilku tygodni, jeszcze większa część naszego…

Reklama płatna na Tik Tok – 5 praktycznych wskazówek

O tym, że TikTok zawojował świat w czasach COVID-19, nie trzeba nikomu mówić. Zasięgi aplikacji rosną sukcesywnie, a obecnie korzysta z niej blisko 3 mln polskich użytkowników. TikTok to ogromna szansa dla marketerów, ale też –…