#stayhome but #staycreative

Nie trzeba już nikomu powtarzać, że kilka tygodni temu nasz świat stopniowo zaczął przenosić się do digitalu. Nasze walle i feedy zalała komunikacja z hashtagiem #zostanwdomu, a marki starają się wykorzystać fakt, że ich odbiorcy…

Sposoby na skuteczne działania mediowe podczas koronawirusa

Obecna sytuacja zaskoczyła nas wszystkich – również świat marketingowy. Jednak nasza digitalowa codzienność zmusza nas do szybkich reakcji i działań, również w obliczu pandemii. Ba, w szczególności właśnie w tym czasie. A szybkie…
Organizacja pracy zdalnej

Organizacja pracy zdalnej

Performance w czasach kryzysu Epidemia wirusa dotarła do Polski i stała się rzeczywistością, której nikt się nie spodziewał. To wielkie wyzwanie na każdym polu – psychicznym, logistycznym oraz zawodowym. Bez wątpienia Ci z nas,…
Komunikacja w czasach koronawirusa

Komunikacja w dobie koronawirusa

Sytuacja, w której znalazł się świat, to sytuacja bezprecedensowa. Przede wszystkim dlatego, że jest zupełnie niespodziewana. W końcu żadna marka nie mogła ująć jej w strategii komunikacji, planując kampanie na 2020. Jednak co jeszcze…
Deepspot Mszczonów

Jak zrobiliśmy 15 milionowy zasięg w sieci prawie bez budżetu?

Ile kosztuje kilka milionów zasięgu, tak aby dotrzeć do interesujących nas odbiorców? To zależy. Kilkumilionowy zasięg może kosztować kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy złotych. 30 sekund reklamy w godzinach wysokiej oglądalności…
W którą stronę zmierza Facebook? Trendy na 2020 rok
,

W którą stronę zmierza Facebook? Trendy na 2020 rok

Mijający rok dla Facebooka był w dużym stopniu reakcją na kryzys związany z aferą Cambridge Analytica. Odpowiedzią Marka Zuckerberga, spójną i jak na razie konsekwentnie wdrażaną w życie, była m.in. tegoroczna konferencja F8 i…