Telefon w kieszeni z logiem Google Ads na wyświetlaczu
,

Google Ads – co to jest, rodzaje kampanii, jak to robimy?

Google Ads jest platformą, która umożliwia tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google. Pełni bardzo istotną rolę w marketingu internetowym. Jest narzędziem chętnie wybieranym przez naszych klientów i narzędziem skutecznym. Mocną…
15 lat Performance Media
,

15 urodziny Performance Media

15 lat. Półtorej dekady. Tak długo jesteśmy obecni na rynku reklamy internetowej. Biorąc pod uwagę, że 90% nowych firm nie dożywa swoich 3 urodzin, jest to naprawdę wielki sukces. A wielki sukces wymaga odpowiedniego uczczenia. Dlatego…
,

Performance Media na Social Media Week Warsaw 2019 – Relacja z konferencji

Pierwsza edycja Social Media Week budziła skojarzenia z kampusem uniwersyteckim – przyniosła świeżość, pozytywną energię i przestrzeń do dyskusji o mediach społecznościowych. Tym bardziej cieszę się, że w…

15 największych mitów (i faktów) SEO

W branży SEO znajdziemy całe mnóstwo mniej i bardziej ekstremalnych oraz nieraz absurdalnych mitów. Dziś spróbujemy największe z nich skonfrontować z faktami i w oparciu o posiadane doświadczenie zaproponować najlepsze podejście…

Czy warto przyjaźnić się z Google? Czyli – co to jest zwrot z inwestycji z SEO?

Każda inwestycja z założenia ma przynosić korzyści. Inwestując swoje pieniądze lub czas, oczekujemy zwrotu z inwestycji, a ona może przybrać różne, czasami mniej oczywiste formy. Dziś dowiesz się, co to jest zwrot z inwestycji…

Czy Facebook usunął opcję sprawdzania reklam konkurencji?!

Od pewnego czasu na Facebooku mieliśmy możliwość podejrzenia, jakie działania reklamowe na tym portalu prowadzi nasza konkurencja. Korzystaliście z tej funkcji, prawda? Wiemy, że tak. Każdy lubi zainspirować się przykładami dobrych…