Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Postacie z lupą stojące przed monitorem - tytułowa.

Mapa Trendów 2023 – jakie trendy są dziś dominujące?

Czego potrzebuje agencja jutra i jej klienci? W Performance Media już dziś jesteśmy agencją jutra. Kształtując biznes naszych klientów myślimy strategicznie i długookresowo. Poza zwiększaniem bieżącej sprzedaży przygotowujemy naszych…
partner Google Marketing Platform w Search Ads 360

Performance Media – partner Google Marketing Platform

Performance Media – certyfikowany partner Google Marketing Platform w Search Ads 360 Czy wiecie, że jesteśmy w gronie certyfikowanych partnerów Google Marketing Platform w obszarze Search Ads 360. Jest to kolejna nasza certyfikacja w…
Pinterest Ads – jak się reklamować na Pintereście?Wielki monitor z logo Pinterestu na ekranie, wokoło ikony łączności i dwie postacie, grafika - tytułowa.

Pinterest Ads – jak się reklamować na Pintereście?

Pinterest to wizualna wyszukiwarka pomysłów i inspiracji, takich jak przepisy kulinarne, rozwiązania do domu, inspiracje modowe, urodowe, zestawy ćwiczeń i inne. Dzięki temu staje się też miejscem poszukiwania inspiracji zakupowych.…
optymalizacja i pozycjonowanie bloga

Pozycjonowanie bloga w Google. Jak wygląda prawidłowa optymalizacja SEO bloga w wyszukiwarce?

Blogowanie jest obecnie jedną z najczęściej prowadzonych działalności w Internecie. Obok vlogowania (prowadzenia marketingu treści w postaci video np. na YouTube) i prowadzenia Social Media prowadzenie bloga jest najpopularniejszą formą…
SEO Poradnik 2021

SEO co to jest? 55 elementów SEO, o których musisz wiedzieć. Wszystko o optymalizacji i pozycjonowaniu w Google

SEO (search engine optimization) to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia widoczności i ruchu z wyników wyszukiwania. Fundamentem skutecznego SEO jest optymalizacja strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google,…

Nowe rozwiązanie reklamowe dla sklepów stacjonarnych

Pandemia zmienia zasady gry w handlu detalicznym. Sklepy stacjonarne nie muszą stać na przegranej pozycji. Nowe rozwiązanie Google, proponowane między innymi przez firmę Performance Media, umożliwia skuteczną promocję online towarów…
[yasr_visitor_votes size="small"]