15 lat Performance Media

15 lat. Półtorej dekady. Tak długo jesteśmy obecni na rynku reklamy internetowej. Biorąc pod uwagę, że 90% nowych firm nie dożywa swoich 3 urodzin, jest to naprawdę wielki sukces. A wielki sukces wymaga odpowiedniego uczczenia. Dlatego środa, 12 czerwca, była dniem naszego święta.

Na co dzień korzystamy z tego, że nasze warszawskie biura mają własne ogrody i znajdują się praktycznie w parku, jednak przy okazji urodzin postanowiliśmy przetestować możliwości, jakie daje centrum miasta. 27. piętro Atrium Tower, czyli klub Level27, to doskonała przestrzeń do świętowania na najwyższym poziomie, również pod gołym niebem.

15 lat Performance Media

Wieczór zaczęliśmy o 18:30 od zdjęć na ściance i powitalnych bąbelków. Następnie, tradycyjnie dla tego typu wydarzeń, mieliśmy w planie okolicznościową prezentację zarządu. Jeśli przed oczami stają Wam obrazy przysypiających w ostatnich rzędach pracowników lub ludzi, którzy odkrywają, że infinity scroll w instagramowym feedzie jednak ma koniec, musicie wiedzieć, że w Performance Media wygląda to zupełnie inaczej!

Pierwszy pracownik PM

Nie brakowało niespodzianek i multimedialnych fajerwerków, w tym naszej PM-owej wersji Bohemian Rhapsody z headbangingiem na 200 głów. Ponadto każdy członek naszej performance’owej rodziny miał na scenie swoje kilkusekundowe „pięć minut” w imponującym pokazie zdjęć. Wspominaliśmy też wybrane kampanie, działalność charytatywną i wyjazdy firmowe. Oczywiście uczciliśmy piętnastolecie naszego pierwszego pracownika Artura, a anegdotami z początków swojej pracy w PM podzielili się członkowie top managementu.

Kolejnym wyjątkowym elementem była obecność specjalnych gości. Na nasze urodziny wpadli z wizytą przedstawiciele Google’a i Facebooka. Cudownie było usłyszeć ze sceny ciepłe słowa na nasz temat z ust liderów tych organizacji. Dziękujemy, że byliście z nami – dobrze jest spędzać czas z przyjaciółmi!

Gdy przy zachodzącym słońcu prezentacja dobiegła końca, przyszedł czas na kolację, po której czekała na nas największa niespodzianka tego wieczoru. Magiczny koncert Brodki. Jej pojawienie się na scenie do samego końca dla większości było tajemnicą. Nie może więc dziwić fala entuzjazmu, która rozniosła się po sali.

Koncert Brodki

Po koncercie ruszyliśmy na parkiet pod gwiaździstym niebem. Impreza trwała do świtu i trafiła na listę “legendarnych”.

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie mogli pochwalić się dokładnymi statystykami tego wieczoru:

  • napój A: 478
  • napój B: 200
  • napój C: 260
  • napój D: 200
  • zabawa: 660 minut (tak, bawiliśmy się 11 godzin!)

Wynik tej kampanii oceniamy bardzo pozytywnie.

Po 15 latach od powstania firmy w jej urodzinach wzięło udział 200 osób. Jesteśmy prawdopodobnie największym partnerem Google’a w Polsce, pracowaliśmy na 54 rynkach, zrealizowaliśmy tysiące kampanii i baaardzo wiele się nauczyliśmy, reagując na dynamicznie zmieniający się rynek. Wszystko to w naprawdę wyjątkowej atmosferze.

Jesteśmy Performance Media. Jesteśmy gotowi na kolejne 15 lat.