Digital Media w czasie pandemii koronawirusa
Zakupy online, zamawianie jedzenia na wynos przez aplikację, szukanie rozrywki na platformach VOD — wielu z nas Internet od dawna ułatwiał życie. Jednak ostatnio, i to zaledwie w ciągu kilku tygodni, jeszcze większa część naszego życia przeniesie się do świata wirtualnego.
Najpierw wydawało się, że pandemia to wielkie zaskoczenie; zjawisko, którego absolutnie nie można było przewidzieć. Z kolei specjaliści coraz częściej określają ją mianem szarego nosorożca.
Nie zmienia to jednak faktu, że w bardzo krótkim czasie digital został postawiony przed ogromnym wyzwaniem. Co to oznacza dla świata marketingu? Zmiany. Duże zmiany.
Jesteście ciekawi przemian, które zaszły w zachowaniach konsumentów? Chcecie dowiedzieć się, jak bardzo wpłynęły one na tworzenie i realizowanie strategii mediowych?
Koniecznie przeczytajcie nasz raport mediowy „Digital Media w czasie pandemii koronawirusa” stworzony przez Julitę Balcerzak i Weronikę Nowotny. Znajdziecie w nim m.in. analizę danych i zmian zaobserwowanych w wybranych branżach oraz nasze rekomendacje dla marek dotyczące działań marketingowych.