Większość zmian wprowadzanych przez Google poprzedzona jest testami na losowej grupie użytkowników. Google w czasie testu przygląda się reakcjom użytkowników, bowiem od tego jakie one będą zależy ostateczna decyzja o wdrożeniu testowanych zmian.

Od kilku tygodni można zauważyć, że testowane są zmiany w wyglądzie strony z wynikami wyszukiwania. Już od początku maja wiele osób miało okazję zaobserwować całkiem nowy layout SERPów, który różnił się od tego standardowego przede wszystkim: bledszymi kolorami, większymi odstępami pomiędzy poszczególnymi wynikami, czy też brakiem linii podkreślającej tytuł.

Z kolei kilka dni temu Barry Schwartz z Search Engine Land zaobserwował kolejne testy polegające na zmianie miejsca wyświetlania adresu URL w pojedynczym wyniku wyszukiwania. Na testowej liście wyników wyszukiwania element ten umieszczony jest pomiędzy tytułem a opisem strony a nie jak to miało miejsce do tej pory na końcu wyniku. Zmiana taka ma miejsce zarówno w przypadku wyników organicznych jak i linków sponsorowanych.

Co tym razem ma na celu Google kombinując z wyglądem SERPów? Które z testowanych zmian zostaną wprowadzone do wyników na stałe, a które przejdą bez echa? Co o tym sądzicie?

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz