Google uruchomiło niedawno serwis internetowy Think Insights with Google. Nowa witryna ma być regularnie aktualizowanym zbiorem informacji (dokumentów, studiów przypadków, filmów wideo) o trendach w marketingu cyfrowym. Dane pozwolą lepiej zrozumieć jak ludzie korzystają z Internetu oraz jak specjaliści z branży marketingowej przystosowują się do ciągle zmieniającego się internetowego krajobrazu. Konkretne informacje mogą pomóc w podejmowaniu przez marketingowców bardziej świadomych decyzji i działań online. Aby być na bieżąco z nowymi badaniami i raportami, można zapisać się do comiesięcznego newslettera.

Zebrane materiały zostały podzielone na kategorie tematyczne. Można tam znaleźć badania na tematy takie jak: zachowania użytkowników urządzeń mobilnych, wyszukiwania przeprowadzane przez matki, wykorzystanie Internetu i wyszukiwarek przez lekarzy, zachowania i preferencje klientów serwisów randkowych, itd. Google ma dostęp do ogromnej ilości danych różnego rodzaju, szczególnie dotyczących zachowań internautów. Nie wiadomo ile z nich zechce ujawnić, ale warto śledzić udostępniane materiały w poszukiwaniu użytecznych informacji popartych rzetelnymi badaniami, rzeczywistymi liczbami i statystykami. Przykładowe dane z 2010 roku, które można znaleźć w witrynie Think Insights przedstawia poniższy film wideo:

(Źródło: http://googleblog.blogspot.com/2011/05/think-insights-with-google-new-site-for.html)

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz