15 czerwca w Klubie Skwer w Warszawie odbyły się II Warsztaty Finansowe Google. Spotkanie miało charakter kameralny, a prowadzącymi byli Barbara Bednarek, Industry Manager Finance oraz Jerzy Warchałowski, Industry Head Retail, Finance&Travel. Pracownicy Google przygotowali kilka wykładów na temat promocji firm z branży finansowej w Internecie.

Przybliżyli gościom termin Remarketingu oraz podpowiedzieli, jak przygotować efektywną reklamę w sieci partnerskiej Google. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się także, w jaki sposób uczynić swą firmę widoczną na Mapach – Miejscach Google.

Ostatnia prezentacja dotyczyła cieszącej się dużym powodzeniem wyszukiwarki filmów YouTube. Na przykładzie kampanii reklamowej Banku Millenium Adam Kwaśniewski przedstawił, w jaki sposób wykorzystać YouTue oraz dostępne tam formy reklamowe –  Brand oraz Contest Channel do promowania firm z branży finansowej.

Nie zabrakło momentów zaskakujących czy śmiesznych. Prelegenci wjeżdżali na scenę na hulajnogach. Adam Kwaśniewski postanowił zrezygnować z prezentowania danych na wykresie i skorzystał z pomocy swoich koleżanek po fachu oraz taśm, aby utworzyć „żywe” wykresy.
Był też konkurs z nagrodami. Padło pytanie o imię MacGyvera, a szczęśliwy zwycięzca otrzymał….hulajnogę:)