Od niedawna dostępna jest na koncie AdWords nowa funkcjonalność, która może przyczynić się do podwyższenia współczynnika CTR Twojej kampanii o 20% – 30% oraz obniżenia średniego kosztu za przekierowanie.

Ta nowość to Linki do podstron czyli Ad SiteLinks. Dzięki nim mamy większą powierzchnię reklamy, możemy przekazać więcej treści i zwiększyć klikalność naszej kampanii.  Linki do podstron pojawiają się w momencie wyświetlenia reklamy na górze wyników wyszukiwania naturalnego czyli na tzw. szerokim pasku, co oznacza, że tylko słowo o wysokim współczynniku CTR i dobrym wyniku jakości zasługuje na to, aby wyświetlić się w towarzystwie reklamy wzbogaconej o Linki do podstron.

Poniżej przykłady reklam . Sami oceńcie, która reklama jest bardziej widoczna i komunikuje więcej treści.

Warto włączyć Linki do Podstron w kampanii i z satysfakcją patrzeć na rosnące współczynniki CTR ;-)