Nominacja dla Performance Media w konkursie Effie Awards 2012
W tym roku po raz 13ty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR organizuje Effie Awards – Konkurs Efektywności Marketingowej. Do konkursu wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 agencje komunikacji marketingowej i reklamodawców. Jury konkursu nominowało 56 prac w 20 kategoriach. Miło nam poinformować, że w zaszczytnym gronie nominowanych prac znalazła się kampania reklamowa Performance Media.
Nominacja dla Performance Media
Firma Performance Media została nominowana w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards w kategorii „E-commerce/e-services/m-commerce” za kampanię „Kupuj w najniższej cenie!” przeprowadzoną dla sklepu megastore.pl.
Konkurs Effie Awards
Effie to prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nagradzane kampanie
Effie Awards jest konkursem nagradzającym najbardziej skuteczne kampanie, których rezultaty potwierdzają ponadprzeciętną skuteczność komunikacji marketingowej. Nagradzane są realne efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie sama ich kreatywność. Największe szanse na zwycięstwo mają kampanie łączące różne dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreacja i obsługę Klienta. Szczególnie doceniane są efektywna współpraca pomiędzy agencją marketingową a klientem, oraz ich dążenie do osiągnięcia jak najlepszych wyników rynkowych reklamowanej marki.