Performance Media – partner Google Marketing Platform
Performance Media – certyfikowany partner Google Marketing Platform w Search Ads 360
Czy wiecie, że jesteśmy w gronie certyfikowanych partnerów Google Marketing Platform w obszarze Search Ads 360. Jest to kolejna nasza certyfikacja w ramach współpracy z gigantem z Doliny Krzemowej, ale na pewno nie ostatnia. Wciąż jesteśmy głodni wiedzy i idziemy po więcej!
– Dla nas to kolejne potwierdzenie, że jesteśmy ekspertami w tym zakresie, a nasi Klienci mogą oczekiwać usług na najwyższym, światowym, poziomie – mówi Agnieszka Kanclerz, która w Performance Media pełni funkcję Group Account Strategist.
DV360 i Search Ads 360
Certyfikat Search Ads 360 to kolejne wyróżnienie, które potwierdza nasze umiejętności w GMP. Dwa lata temu otrzymaliśmy certyfikat w zakresie DV360. Rozpiera nas duma, ponieważ to najlepiej potwierdza, że nasz zespół Search prężnie zdobywa najnowszą wiedzę i aktywnie wykorzystuje ją w pracy dla Klientów agencji. Zapewnia to doskonałą obsługę na wielu płaszczyznach – od konsultacji i szkoleń, po wdrażanie produktów i pomoc techniczną.
– Proces certyfikacji Google nie należy do prostych. Składa się z kilku poważnych etapów, które wymagają mnóstwo zaangażowania, determinacji oraz nieskazitelnej współpracy w zespole. Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasi ludzie to mają i bardzo nas to cieszy – mówi Artur Sobczyński, Senior Programmatic Media Manager.
Co to jest Google Marketing Platform?
Google Marketing Platform to zintegrowana platforma reklamowo-technologiczna. Od 2018 roku umożliwia agencjom i reklamodawcom skuteczniejsze tworzenie, zarządzanie oraz rozwijanie wydajnych i jakościowych cyfrowych kampanii marketingowych. Rozwiązanie od Google integruje zaawansowane rozwiązania, pomagając nabywcom w prowadzeniu całościowych kampanii reklamowych i pogłębionych analiz w wielu niezależnych kanałach.
W Polsce statusem certyfikowanego partnera może pochwalić się zaledwie 15 firm.