Performance Media wystąpiła na konferencji „CSR 2.0 Innowacje, trendy, wyzwania”
CSR 2.0 to działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu wykorzystujące możliwości, jakie daje Web 2.0 i social media.
21 października w Warszawie odbyła się konferencja CSR 2.0 Innowacje, trendy, wyzwania dotycząca społecznej odpowiedzialności biznesu organizowanej wspólnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytut Odpowiedzialnego Biznesu. Tematem przewodnim była próba wyjaśnienia, w jaki sposób media społecznościowe zmieniają formę dialogu z klientami oraz jakich narzędzi używać, aby mocniej zaangażować zarówno klientów jak i pracowników.
W trakcie konferencji odbyły się szereg prezentacji w innowacyjnej formule Pecha Kucha, a także wystąpienia zagranicznych jak i polskich ekspertów. W ten sposób uczestnicy konferencji mieli okazję zaznajomić się z polskimi i zagranicznymi trendami CSR 2.0, a także poznać najciekawsze polskie interaktywne projekty CSR.
Na konferencji reprezentował nas Krzysztof Belcarz, który zaprezentował kampanię Powiedz STOP Przemocy, przygotowywana przez Performance Media dla AVON.
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją: Powiedz STOP przemocy – AVON .