PM Oficjalnym Partnerem Criteo

Performance Media, jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, uzyskała status oficjalnego partnera Criteo. Criteo to platforma marketingowa umożliwiająca planowanie i optymalizowanie kampanii typu display we wszystkich fazach lejka sprzedażowego.

Działaj w Criteo z PM

Performance Media jako Oficjalny Partner Criteo w Polsce posiada zespół certyfikowanych specjalistów od tej właśnie platformy. Stale podnosimy swoje kwalifikacje dzięki dostępowi do platformy edukacyjnej i webinariów Criteo. Jesteśmy w stanie szybko uruchamiać i dostosowywać kampanie reklamowe w zależności od potrzeb Klientów, a w przypadku jakichkolwiek problemów posiadamy dedykowane wsparcie techniczne.

Ponadto mamy dostęp do testowania wszelkich nowych rozwiązań, które Criteo wprowadza na rynek.

Jako PM w skali rocznej zapewniliśmy Klientowi wzrost ROAS z narzędzia rok do roku o 62% (przy jednoczesnym wzroście przychodów o 77%), a już po 3 miesiącach współpracy zapewniliśmy wzrost ROAS o 121% (przy jednoczesnym wzroście przychodów o 65%).

Porównanie wyników rocznych przed optymalizacjami Performance Media i po

Porównanie wyników rocznych przed optymalizacjami Performance Media i po

Porównanie wyników kwartalnych - przed naszą optymalizacją i po

Porównanie wyników kwartalnych – przed naszą optymalizacją i po

Siła otwartego internetu

Planując kampanie digitalowe, marketerzy najczęściej decydują się na wiodące kanały, takie jak Google i Facebook, ignorując przy tym inne możliwości.

Każdy wydawca, detaliści i marki, które istnieją poza przestrzenią tych dwóch gigantów, są częścią tego, co Criteo nazywa „Otwartym Internetem”.

Na podstawie badań Nielsen US DCR, eMarketer, ExchangeWire, IDC użytkownicy w „Otwartym Internecie” spędzają 50% czasu przed ekranem komputera bądź urządzenia mobilnego, przy czym globalne wydatki reklamowe dla tej części Internetu stanowią zaledwie 30% całości.

Criteo działa właśnie w tej przestrzeni, współpracując z ponad 3,5 tys. wydawców premium. Rocznie generuje 800 mld dolarów transakcji ecommerce.

Technologia Criteo

Niezależnie od tego, czy chcesz dotrzeć do nowych klientów, zaangażować dotychczasowych czy zmaksymalizować przychód podczas akcji promocyjnych, Criteo Ad Platform pomoże Ci osiągnąć Twój cel reklamowy.

Criteo AI Engine każdego miesiąca analizuje dane z ponad 1 mld transakcji. Reklamy są wyświetlane cennym potencjalnym klientom na podstawie zachowań związanych z przeglądaniem produktów i zakupami.

Flagowym narzędziem Criteo są kampanie optymalizowane pod transakcje lub przychód bazujące na remarketingu dynamicznym. Ukazują odwiedzającym stronę nie tylko zdjęcia produktów, ale i oferty specjalne (jak rabaty, darmowa dostawa itp.), a także kreacje w formie video. Są w stanie zapewnić nawet 13-krotny ROAS.

Na etapie rozważania optymalizujemy kampanie pod wizyty w serwisie lub instalacje aplikacji. Kierujemy reklamy do osób zainteresowanych poszczególnymi kategoriami produktów lub brandami.

W fazie testów są kampanie awarenessowe optymalizowane pod zasięg, kierowane pod grupy o poszczególnych zainteresowaniach lub pod kątem demografii.

Silnik Criteo umożliwia wyświetlanie ponad 17 bilionów różnych wariantów kreacji dla jednej reklamy. Reklamy są dopasowane pod kątem użytkownika tak, jak to tylko możliwe. Dzięki Inteligentnym Rekomendacjom Produktów wyświetlane są te produkty, które wykazują duże prawdopodobieństwo przyciągania wizyt na stronę bądź transakcji (w zależności od celu kampanii).

Chcesz wykorzystać w całości potencjał Otwartego Internetu? Skontaktuj się z nami!

Czy ten wpis Ci się podobał?
[Wszystkich głosów: 8 Średnia: 4.5]