Krótkie podsumowanie VI edycji SEMcamp
Zakończyła się VI edycja SEMcampu. Spotkanie tradycyjnie odbyło się na SGH tym razem w Auli Głównej SGH. W skrócie można powiedzieć, że spotkanie było świetnie zorganizowane, a prezentacje były ciekawe. Wkrótce na oficjalnej stronie SEMcamp pojawi się podsumowanie z prezentacjami.
Konferencja rozpoczęła się od prezentacji asynchronicznego kodu Google Analytics. Mariusz Gąsiewski z Google przedstawił jego zalety oraz nowe funkcjonalności. Niezwykle cenna cecha tego nowego kodu to krótki czas wykonania w porównaniu do starszej wersji
Następnie „na żywo” były omawiane serwisy internetowe zgłoszone wcześniej do panelu Pozycjonowanie witryny – webclinic. Najcenniejsza część tego punktu spotkania to możliwość zasięgnięcia informacji u źródła. Pomimo, że Kaspar Szymanski – Googler prosto z Google Search Quality w Dublinie zazwyczaj na najciekawsze pytania odpowiadał tylko: „nie informujemy o zmianach w algorytmie przed implementacją zmian” ;-) było ciekawie.
Przemek Modrzewski przedstawił ciężkie życie marketera, który aby za pomocą narzędzi Web Analytics mógł mieć wpływ na decyzje strategiczne firmy musi umiejętnie zinterpretować i raportować wnioski przy zdefiniowanych celach marketingowych i strategicznych przedsiębiorstwa.
Wiele osób zastanawiało się co powie nam Mateusz Zyguła z „widzialnych” w części Wybór firmy pozycjonerskiej. Okazało się, że w ciekawy sposób przedstawił rynek firm SEO w Polsce opisując zarówno the best jaki i the worst practice ofert pozycjonowania. Sprawdź: jak wybrać agencję SEO?
Przedostatni punkt to Praktyczne wykorzystanie remarketingu w Google AdWords.
Ostatnim punktem była nowość czyli panel dyskusyjny na temat SEO z udziałem pracowników Google.
Performance Media była licznie reprezentowana podczas konferencji. Gratulujemy organizatorom udanego spotkania.