Reklamy rozszerzone Google mogą być jeszcze dłuższe??

Rok temu Google wprowadził rozszerzone reklamy tekstowe, które dają sporo więcej możliwości dla tworzenia komunikatu dla Internautów. Teraz okazuje się, że możliwości te mogą jeszcze wzrosnąć.

Od jakiegoś czasu na wybranych kontach Adwords istnieje możliwość stworzenia super-rozszerzonej reklamy. Opcja pozwala na sformułowanie 2 linii opisu o długości do 80 znaków.

1

Nowa, super-rozszerzona reklama składa się zatem z:

– Nagłówka nr 1 z limitem do 30 znaków,

– Nagłówka nr 2 z limitem do 30 znaków,

– Opisu rozszerzonego z limitem do 80 znaków,

– Opisu dodatkowego z limitem do 80 znaków,

2

Bonusem, jaki daje nam nowa wersja reklamy jest zatem dodatkowa linia opisu. Autor ma tutaj do dyspozycji 80 znaków więcej w porównaniu do standardowej reklamy ETA.

Rozszerzone reklamy zostały wprowadzone w celu poprawy klikalności reklam tekstowych. W większości przypadków ten cel został osiągnięty. O efektach i dalszych losach super-rozszerzonych reklam dowiemy się niebawem.

autor: Michał Pęk