Social Media Optimization

Do tej pory witryny optymalizowane były głównie z myślą dostosowania ich do algorytmów wyszukiwarek internetowych. Wraz z rozwojem serwisów społecznościowych pojawił się przełom. Polega on na tym, że poza optymalizacją strony pod roboty trzeba większy nacisk kłaść na tworzenie treści, która może zainteresować ludzi będących członkami różnorodnych społeczności internetowych. W tym miejscu z pomocą przychodzi SMO, które skupia się głównie na pozyskiwaniu ruchu poprzez tworzenie unikalnych, wyróżniających się treści oraz mechanizmów pozwalających na szybką ich promocję.

Działania związane z optymalizacja poprzez media społecznościowe zwiększają popularność serwisu, a to przyczynia się zarówno do zwiększania ilości linków prowadzących do strony, co pozytywnie wpływa na jej pozycje w wynikach wyszukiwania, jak również do promocji samego serwisu. Ponadto poprzez serwisy społecznościowe w krótkim czasie serwis zdobywa linki ze stron, które charakteryzują się tym, że wyszukiwarki mają do nich, w porównaniu do innych, większe zaufanie.

Poniżej prezentujemy infografikę dotyczącą poruszanego tematu:

Infografika – SMO

infografika SMO

1 komentuj

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz