Google cały czas pracuje nad lepszą organizacją dostępnych informacji – tekstowych, wizualnych, geograficznych i każdego innego użytecznego typu. Internet jest pełen użytecznych informacji o różnych lokalizacjach. Z perspektywy wyszukiwania lokalnego wysiłki zmierzają w kierunku wyszukiwania wartościowych stron odwołujących się do konkretnego miejsca.

Google ogłosiło, że stosowanie fragmentów sformatowanych może pomóc w odnajdowaniu stron odwołujących się do określonej lokalizacji. Poprzez stosowanie strukturyzowanych formatów HTML jak hCard do oznaczania firmy lub organizacji opisanej na stronie, wyszukiwarka internetowa może w łatwiejszy sposób sklasyfikować serwis, rozpoznać i zrozumieć, że jego zawartość dotyczy konkretnego miejsca, a następnie wyświetlić w odpowiednich wynikach wyszukiwania.

Stosowanie strukturalnych znaczników do oznaczenia firmy lub organizacji, o której mowa na stronie pomaga w pojawieniu się witryny w wynikach wyszukiwania lokalnego Google.

Aby zoptymalizować serwis dla lokalnych wyników wyszukiwania należy:

  1. Stosować znaczniki strukturalne, aby pomóc Google zidentyfikować lokalizacje. Jeżeli serwis zawiera opinie lub inne informacje o firmie lub organizacji, to strukturalne znaczniki pomagają precyzyjnie powiązać te strony z lokalizacjami.
  2. Poinformować Google o swojej zawartości dotyczącej firm lub organizacji lokalnych.

Niezależnie czy jest to serwis własnej firmy, artykuł o nowo otwartej restauracji czy też przewodnik po najlepszych miejscach w mieście, precyzyjne znaczniki pomogą powiązać stronę z wynikami wyszukiwania dla konkretnej lokalizacji.

(Źródło: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/09/finding-places-on-web-rich-snippets-for.html)

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz