W Performance Media lubimy się z liczbami. Dlatego do zmian wprowadzonych przez ostatnią dużą aktualizację algorytmu Google (nazywaną czasem „medyczną”) podeszliśmy metodycznie. Przyjrzeliśmy się różnym wskaźnikom i trendom po to, żeby zrozumieć, jaka jest istota tej poprawki i jak na niej skorzystać.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz e-booka przygotowanego przez zespół PM. Powiemy Ci, jak na tę zmianę zareagowały duże serwisy z branży medycznej, jakie są przyczyny tych fluktuacji i co należy robić, żeby zwiększyć swoje szanse na zostanie docenionym przez Google’a. Nasz e-book to 14 stron wiedzy, analiz i wniosków, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak pracować nad SEO, aby pozycjonowanie przyniosło możliwie najlepsze efekty.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz