SEO Navigator – darmowy audyt SEO
SEO Navigator to całkowicie bezpłatne narzędzie do przeprowadzenia mini audytu SEO.
U nas audyt SEO uzyskasz w ekspresowym tempie – już za 3 minuty będziesz znał kondycję swojej strony WWW.
Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.
SEO Navigator to całkowicie bezpłatne narzędzie do przeprowadzenia mini audytu SEO.
U nas audyt SEO uzyskasz w ekspresowym tempie – już za 3 minuty będziesz znał kondycję swojej strony WWW.
W SEO Navigator sprawdzisz zgodność swojej strony z wytycznymi Google.
Jeżeli już wdrażasz SEO – będziesz mógł zweryfikować czy robisz to dobrze.
Oprócz oceny stanu swojej strony dokonasz także porównania z jedną, dwiema lub trzema konkurencyjnymi stronami, które wskażesz do takiej analizy.
SEO Navigator nie jest kompleksowym audytem SEO – jest wskazówką, podpowiedzią (swoistym nawigatorem), czy Twoja strona wymaga odpowiednich działań optymalizacyjnych i pozycjonujących.
Ten mini audyt wstępnie pomoże Ci zweryfikować jakim budżetem powinieneś dysponować, aby skutecznie konkurować na rynku, na którym działasz.
Pełen audyt SEO, który wykonujemy dla naszych Klientów zawiera znacznie większą liczbę analizowanych podstron oraz parametrów, względem których ta ocena następuje.
Szybka analiza jedynie podstawowych parametrów technicznych i treści strony WWW – nie chcemy, żebyś był przytłoczony ilością informacji z których większość jest zrozumiała jedynie dla specjalistów SEO
Porównanie widoczności domeny z domenami konkurencyjnymi – wskazanie mocnych i słabych stron Twojego serwisu WWW
Szacunkowe określenie niezbędnego budżetu na osiągnięcie wyników zbliżonych do wyników Twojej konkurencji
Proste i czytelne podsumowanie – zrozumiałe nawet wtedy, gdy na co dzień nie zajmujesz się pozycjonowaniem .
Wstęp do dalszych konsultacji z naszymi specjalistami odnośnie ewentualnej współpracy w zakresie pozycjonowania Twojej witryny.
SEO Navigator pozwala sprawdzić kilka podstawowych elementów związanych z Twoją stroną WWW: parametry techniczne i ocena treści strony głównej Twojego serwisu WWW i wskazanych stron konkurencyjnych oraz widoczność Twojej domeny na tle domen konkurencji.
SEO Navigator dokonuje oceny powyżej opisanych parametrów, jakie osiągnęła Twoja strona WWW i jej bezpośrednia konkurencja w wyścigu o ranking w wyszukiwarce Google.
Dzięki ocenie parametrów technicznych bardzo szybko dowiesz się, czy Twoja strona ma zbudowany podstawowy fundament dla dalszych działań:
Obecność pliku robots.txt w witrynie internetowej oznacza, że świadomie zarządzasz dostępem do jej zasobów i wykluczasz te jej elementy, których robot wyszukiwarki nie musi skanować, poświęcając większą uwagę tym podstronom, które są wg Ciebie najważniejsze.
Istnienie pliku sitemap.xml pozwala przyspieszać na indeksowanie Twojego serwisu WWW przez roboty wyszukiwarki. Dzięki zawartym w tym pliku danym roboty otrzymują gotową informację, które dane są świeże i należy je w pierwszej kolejności zaindeksować do bazy wyszukiwarki
Analiza Twojej strony WWW pod kątem, czy robot wyszukiwarki Google ma tak naprawdę dostęp do jej zasobów.
Obecnie roboty wyszukiwarek nie posiadają algorytmów, które pozwoliłyby im na rozszyfrowanie co znajduje się na obrazkach umieszczonych na stronach WWW. W związku z tym niezbędnym parametrem jest umieszczenie stosownych informacji (o zawartości obrazka) w tzw. znacznikach ALT języka HTML. Oczywiście SEO Navigator weryfikuje stan istotnych obrazków dla strony WWW, a nie jej elementy graficzne typu linie, kropki, punkty itp.
Strona WWW jest oceniana przez pryzmat bezpieczeństwa, tj. czy dane wysyłane i odbierane przez użytkownika Twojego serwisu odbywają się kanałem szyfrowanym. Jest to bardzo istotne w przypadku, gdy strona oferuje zapisywanie np. danych osobowych klientów (w sklepie internetowym lub formularzu kontaktowym).
Podłączenie narzędzi Google (Google Analytics, Google Search Console itp.) świadczy najczęściej o tym, że zarządzający stroną WWW jest zainteresowany jaki ruch ona generuje i dba o jej jakość (np. bieżące usuwanie błędów). Nie jest to czynnik rankingowy natomiast pokazuje zaangażowanie w budowaniu pozycji serwisu WWW.
Jest to nagłówek stopnia pierwszego – swoisty tytuł podstrony w jej tekście. Opisuje on treść, która znajduje się za nim, a zatem na każdej podstronie nie powinno być więcej niż 1 nagłówek H1. Dzięki temu algorytm wyszukiwarki jest w stanie dokładniej zakwalifikować treść danej podstrony.
W odróżnieniu od nagłówka H1 jest tytułem podstrony, który nie znajduje się w treści strony, ale pojawia się w zakładce na górze strony lub wynikach wyszukiwania (SERP).
Podobnie jak Title meta tag Description pojawia się w wynikach wyszukiwania. Nie ma on wpływu na pozycję w wynikach wyszukiwania, jednakże wspomaga działania SEO poprzez prezentację wyniku w wyszukiwarce. W przypadku bowiem, gdy brakuje tego opisu w wynikach wyszukiwania pojawi się fragment tekstu z podstrony, który nie będzie tak atrakcyjny i nie zachęci do odwiedzin jak dobrze przygotowany Description.
Boty wyszukiwarek nie mają jeszcze funkcjonalności wykrywania każdej zawartości strony internetowej, natomiast dobrze radzą sobie z teksem. Dlatego nawet na stronie głównej warto umieścić kluczowy tekst, który pozwoli na rozpoznanie algorytmom wyszukiwarek czego dotyczy cały serwis WWW.
Praktycznie nie ma obecnie strony, która nie miałaby konkurencji w Internecie. I nie chodzi tu nawet o konkurencję branżową działającą na tym samym rynku co Ty, a o konkurencję, której strona jest znajdowana w wyszukiwarce Google po tych samych frazach kluczowych co Twoja. Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarce frazę kluczową, po której chciałbyś, żeby Twoja strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania. W ten sposób odkryjesz, które strony stanowią konkurencję dla Twojej strony (przynajmniej dla tej frazy). Oczywiście operację możesz powtórzyć dla kliku interesujących Cię fraz. Powtarzająca się strona WWW wynikach może być właśnie Twoją konkurencją.
Przy czym nie zrażaj się tym, gdy zobaczysz dosyć wysokie sumy u konkurujących stron. Jest to szacunkowa kwota jaką musiałbyś obecnie wydawać miesięcznie w reklamie płatnej Google Ads, by mieć takie wyniki jak one. Natomiast z doświadczenia możemy uchylić rąbka tajemnicy, że do takich kwot te strony dochodziły najczęściej latami (najczęściej dłużej niż 2-3 lata). Nie od razu Kraków zbudowano …
Podczas konsultacji z naszymi specjalistami otrzymasz informację jaki jest optymalna miesięczna kwota, która pozwoli Ci skutecznie konkurować.
Dlaczego warto nam zaufać
doświadczenia w online marketingu
przeprowadzonych kampanii Google Ads i Facebook Ads
Największy Partner Google w Polsce
aktywnych klientów
Potrzebujesz bardziej zdecydowanych działań?
Napisz do nas lub zadzwoń!
wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą
lub zadzwoń +48 22 382 73 00
Twoje dane są bezpieczne.