Każda agencja SEO powinna posiadać swoją własną metodykę pracy i proces, w ramach którego dostarcza Tobie konkretne i mierzalne rezultaty. Dostając propozycję ceny powinieneś również dostać dokładną informację co się w niej zawiera. Wiele firm prezentuje cennik lub podaje ceny pozycjonowania bez wyszczególnienia elementów jakie się na nią składają.
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google nie jest tanie, a w wyniku kolejnych aktualizacji algorytmów jest bardziej wymagające, a tym samym droższe. Pracownicy naszej agencji bardzo dużą wagę przykładają do poprawy jakości Twojej strony.
Z tego względu w pierwszej kolejności przygotowujemy audyt, przeprowadzamy dobór fraz do pozycjonowania, opracowujemy strategię, a następnie wdrażamy nasze zalecenia. Międzyczasie, na podstawie wybranych fraz kluczowych opracowujemy nowe treści na stronę, a także zlecamy publikacje sponsorowane. Tym samym skupiamy się, aby Twoja strona wyświetlała się wysoko na liście wyników wyszukiwania i zdobywała wartościowy ruch.
Czy wybierając tanie pozycjonowanie za 400 złotych netto miesięcznie, przy założeniu, że koszt pracy specjalisty SEO to 100-150 zł netto jesteś przekonany, że dostaniesz taką jakość usługi jaką oczekujesz? Cena pozycjonowania powinna być adekwatna do rozmiaru Twojego biznesu.
Dlatego to, ile kosztuje pozycjonowanie strony powinno wynikać z jakości dostarczanej usługi. Skuteczne pozycjonowanie stron lub sklepów zakłada przygotowanie długofalowej strategii, określenia celów i takiego zakresu działań, który będzie optymalną odpowiedzią dla Twojej firmy. Tanie pozycjonowanie jest możliwe, ale jest nieefektywne. Mały koszt oznacza małą ilość prac, jaką agencja wykona na Twojej stronie.