Junior Digital Strategist

Miejsce pracy: Warszawa

 

Lubisz planować, szukać, dociekać i przekraczać granice monotonności? Wiesz, że każdy szczegół ma znaczenie, dlatego perfekcyjnie ogarniasz powierzone Ci zadania?

Do naszego zespołu potrzebujemy kogoś, kto planowanie działań dla naszych Klientów zamieni w prawdziwą strategiczną sztukę!

Jeśli chcesz pracować w jednej z najlepszych Agencji Marketingu Internetowego w Polsce, już teraz dołącz do nas!

Potrzebujemy osoby, która:

  • interesuje się światem digitalu i mediów społecznościowych;
  • może pochwalić się pierwszymi doświadczeniami w marketingu internetowym;
  • ma otwartą głowę na nowe wyzwania (doświadczenia typu Erasmus itp. będą dodatkowym atutem!);
  • potrafi zbierać informacje i analizować wnioski researchowe;
  • lubi uczyć się nowych rzeczy;
  • zna język angielski przynajmniej na poziomie B2 - jest to ważne szczególnie w przypadku umiejętności czytania materiałów w języku obcym;
  • nie obawia się prezentowania efektów własnej pracy zarówno przed współpracownikami, jak i przed Klientami;
  • hasło “bring solutions, not problems” nie jest jej obce;
  • świetnie komunikuje się z innymi zarówno w mowie, jak i piśmie;
  • potrafi ustalać i układać swoje zadania tak, by wszystko było na czas;
  • doskonale wie, jak efektownie i efektywnie zarządzać swoim dniem pracy.

Aplikuj już teraz, a wtedy:

  • będziesz przeczesywać internet w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań oraz inspiracji, a także zajmiesz się wyciąganiem danych z najróżniejszych narzędzi analitycznych;
  • będziesz poszukiwać kluczowych insightów, które pomogą w tworzeniu strategii komunikacji, egzekucji kreatywnych i działań mediowych;
  • zostaniesz wsparciem operacyjnym w zakresie tworzenia strategii digitalowych;
  • będziesz częścią teamu tworzącego strategie digitalowe dla nowych i obecnych Klientów firmy;
  • zajmiesz się współtworzeniem digitalowych strategii mediowych biorących pod uwagę takie elementy jak: social media marketing, influencer marketing czy programmatic marketing;
  • będziesz pomagać w tworzeniu dokumentacji;
  • będziesz brać aktywny udział w burzach kreatywnych; 
  • bliska współpraca z wewnętrznymi teamami kreatywnymi i mediowymi stanie się Twoją codziennością;
  • Twoja proaktywność w zakresie propozycji nowych rozwiązań dla Klientów będzie kluczowa;
  • od czasu do czasu będziesz też prezentować własną pracę w trakcie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.

Administratorem danych jest Performance Media Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa (dalej „PM”). Podanie danych jest dobrowolne, są one wykorzystywane w dla celów rekrutacji prowadzonych przez PM, na podstawie zgody lub na żądanie Kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. f RODO). Dane mogą być przekazywane podmiotom, z pomocą których PM prowadzi rekrutacje. Istnieje możliwość cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania do nich dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia. Dane przechowywane są do cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu. Każdemu przysługuje prawo skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych. Pytania dot. dziedziny prywatności w PM prosimy kierować pod adres: rodo [malpka@] performance-media.pl