Specjalista ds. Innowacji (API PPC)

Miejsce pracy: Warszawa

Chcesz tworzyć innowacyjne rozwiązania w oparciu o API, interesuje Cię Machine Learning, lubisz Excela, a reklama internetowa to coś, co naprawdę Cię interesuje… Dołącz do jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce!

 

Potrzebujemy człowieka, który:

  • Wie, jak ważna jest automatyzacja procesów, lubi je planować i wdrażać używając API oraz innych dostępnych narzędzi.
  • zna od strony praktycznej narzędzia uczenia maszynowego (np. scikit-learn, TensorFlow, Keras).
  • Lubi wdrażać pomysły i innowacyjne rozwiązania.
  • Ma analityczny umysł.
  • Jest skrupulatny i dobrze zorganizowany.
  • Jest komunikatywny, lubi dzielić się wiedzą i ma łatwość jej przekazywania innym.
  • Bardzo dobrze czuje się w obsłudze MS Office (z naciskiem na Excela).
  • Dobrze dogaduje się w języku angielskim.
  • Lubi pracę z Klientem.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w optymalizacji kampanii Google Ads.
  • Doświadczenie we współpracy z Programistami.
  • Zna Platformy (Kenshoo, Wordstream, Acquisio).

Aplikuj już teraz, a wtedy:

  • Będziesz tworzyć i rozwijać produkty automatyzujące pracę w Google Ads.
  • Zajmiesz się obsługą technologiczną projektów związanych z automatyzacją procesów optymalizacji kampanii PPC.
  • Będziesz projektować i implementować nowe algorytmy, testować oraz ulepszać istniejące.
  • Będziesz pisać i wdrażać skrypty - zaawansowane tagowanie w Google Tag Manager.
  • Przeanalizujesz i przetestujesz obecne na rynku PPC Automation Platform.
  • Weźmiesz udział w automatyzacji procesów opartych o technologie Machine Learning.
  • Będziesz odpowiedzialny za obsługę techniczną/ analityczną zaawansowanych kampanii Google Ads.

Administratorem danych jest Performance Media Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa (dalej „PM”). Podanie danych jest dobrowolne, są one wykorzystywane w dla celów rekrutacji prowadzonych przez PM, na podstawie zgody lub na żądanie Kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. f RODO). Dane mogą być przekazywane podmiotom, z pomocą których PM prowadzi rekrutacje. Istnieje możliwość cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania do nich dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia. Dane przechowywane są do cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu. Każdemu przysługuje prawo skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych. Pytania dot. dziedziny prywatności w PM prosimy kierować pod adres: rodo [malpka@] performance-media.pl