Tag Archive for: Google
Potęga Google w liczbach
Google w liczbach:
Googol to liczba składająca się z jedynki i 100 zer (liczba elektronów w całym Wszechświecie jest szacowana na jedynkę z 79 zerami).
W 1996 w indeksie Google znajdowało się 25 milionów stron, w 2010 było…
Podsumowanie wywiadu z Mattem Cuttsem 14 marca 2010 roku
Matta Cuttsa nie trzeba chyba zbytnio przedstawiać. Dla mniej wtajemniczonych to guru SEO, pracownik Search Quality w Google. Specjalizuje się w kwestiach związanych z SEO.
Zawsze warto śledzić co Matt Cutts ma do powiedzenia ;-)
Przypominamy…
Analiza profili linkowania serwisów internetowych z branży finansowej
hbspt.cta.load(6797572, '69fe577c-8571-452f-8426-078fd0065098', {"useNewLoader":"true","region":"na1"});
Założenia wstępne
Przeprowadzona analiza związana była z działaniami, mającymi na celu wypozycjonowanie serwisu finansowego…
Czy warto inwestowć w słowa brandowe i jak to robić efektywnie?
To, czy warto w kampanii PPC uwzględniać słowa brandowe, na które najczęściej i tak wysoko rankujemy w wynikach naturalnych jest wciąż dyskusyjne. Większość użytkowników jest za. Dlaczego?
Poniżej kilka powodów, które…
Kampania wyborcza a Google, czyli jak to się robi w Polsce
Kampania prezydencka zmierza ku końcowi, sztaby wyborcze obu kandydatów mocno finiszują starając się przekonać tych, którzy nie zdecydowali się na kogo oddadzą głos. Jednak nie o agitacji i programach wyborczych będzie ten tekst.…
Krótkie podsumowanie VI edycji SEMcamp
Zakończyła się VI edycja SEMcampu. Spotkanie tradycyjnie odbyło się na SGH tym razem w Auli Głównej SGH. W skrócie można powiedzieć, że spotkanie było świetnie zorganizowane, a prezentacje były ciekawe. Wkrótce na oficjalnej stronie…
Szkolenia Google – Adwords Seminar Leader
Od ponad roku Performance Media bierze udział w programie AdWords Seminar Leader. Nasi specjaliści prowadzą szkolenia, które są certyfikowane przez Google. Na organizowanych cyklicznie spotkaniach każdy może poznać tajniki reklamy…
Broad Match Modifier – miej większą kontrolę nad słowami kluczowymi
Jeśli stosujesz słowa kluczowe w dopasowaniu 'W przybliżeniu', już wkrótce będziesz mógł bardziej kontrolować to, na jakie zapytania pojawia się reklama Twojego serwisu.
Używając słów kluczowych w dopasowaniu 'Dokładnym' i 'Do…