Wpisy

Podstawy optymalizacji filmów wideo pod kątem wyszukiwarek internetowych

Optymalizacja filmów wideo pod kątem wyszukiwarek internetowych nie jest czymś, o czym myśli się zawsze podczas optymalizacji strony, mimo że tak naprawdę warto. W jednym z ostatnich piątkowych cyklów „Whiteboard Friday”, Danny…
,

Nowe oblicze microsite’ów

Termin microsite może kojarzyć się z dawnym zjawiskiem w sieci, kiedy agencje reklamowe tworzyły dla swoich klientów animowane prezentacje Flash. Chociaż często oszałamiające wizualnie, zwykle miały one wątpliwą użyteczność,…
,

SEO dla serwisów e-commerce – tworzenie wartościowych stron produktów

W zeszłotygodniowym piątkowym cyklu „Whiteboard Friday” Rand Fishkin opowiadał o tym jak tworzyć unikalną i interesującą treść na stronach e-commerce (np. sklepach internetowych), która dodatkowo przyciągałaby naturalne…

Błyskawiczny audyt SEO serwisu

Autor artykułu na SEOmoz przedstawia schemat postępowania w sytuacji, gdy wymagane jest szybkie zidentyfikowanie przyczyn problemów z serwisem oraz ustalenie: Dlaczego podstrona nie została zindeksowana? Dlaczego podstrona nie…
,

Google Webmaster Tools – Przewodnik

Narzędzia dla webmasterów to szereg funkcji i zasobów, które wspomagają diagnostykę i optymalizację witryn internetowych.  Dostarczane informacje dotyczą zarówno elementów wewnętrznych witryny jak i wskaźników offsite, jak…
,

Optymalizacja czasu ładowania strony

Czy warto optymalizować czas ładowania witryny i dlaczego? Poniższe artykuły odpowiadają na pytanie czy warto optymalizować czas ładowania witryny i dlaczego oraz jakie z działań są najskuteczniejsze. Czas ładowania strony został…
, ,

Breadcrumbs w SERP Google

Idea lokalizatora w wynikach wyszukiwania Google Zamiana adresu URL pod niektórymi wynikami wyszukiwania na lokalizator dokładnie wskazujący umiejscowienie strony w strukturze serwisu, a także dodający nowe możliwości nawigacyjne…