Wpisy

,

Podstawy optymalizacji plików graficznych pod kątem wyszukiwarek internetowych

Podczas analizy korelacji przeprowadzonej w SEOmoz wykazano, że obrazy, a szczególnie zawartość atrybutów {alt} są wyjątkowo dobrze skorelowaną miarą SEO. Poza użytecznością dla ludzi, okazuje się, że są także użyteczne…
,

Jak Google może używać kategorii jako czynnika w algorytmie wyszukiwarki

"Prawie każdego dnia mam odwiedzających z zapytania „bookshelf plans”, z powodu popularności wcześniejszego postu o planach Google dotyczących wirtualnych regałów w bibliotece Google. Wielu z tych użytkowników prawdopodobnie…

Jak Google może automatycznie wstawiać na stronach internetowych linki do Mapy Google

Czy Google może zacząć wstawiać linki do serwisu Mapy Google na stronach internetowych, kiedy znajdzie na nich informacje o lokalizacji. Opublikowany ostatnio patent Google opisuje jak można identyfikować informacje o lokalizacji na…

Podstawy optymalizacji filmów wideo pod kątem wyszukiwarek internetowych

Optymalizacja filmów wideo pod kątem wyszukiwarek internetowych nie jest czymś, o czym myśli się zawsze podczas optymalizacji strony, mimo że tak naprawdę warto. W jednym z ostatnich piątkowych cyklów „Whiteboard Friday”, Danny…
,

Zaktualizowany SEO Starter Guide

W listopadzie 2008 r. Google opublikowała 22-stronicowy przewodnik do SEO w formacie PDF – SEO Starter Guide, który następnie został przetłumaczony na 40 języków (w tym również język polski). Wersja która dostępna była…
,

Nowe oblicze microsite’ów

Termin microsite może kojarzyć się z dawnym zjawiskiem w sieci, kiedy agencje reklamowe tworzyły dla swoich klientów animowane prezentacje Flash. Chociaż często oszałamiające wizualnie, zwykle miały one wątpliwą użyteczność,…
,

SEO dla serwisów e-commerce - tworzenie wartościowych stron produktów

W zeszłotygodniowym piątkowym cyklu „Whiteboard Friday” Rand Fishkin opowiadał o tym jak tworzyć unikalną i interesującą treść na stronach e-commerce (np. sklepach internetowych), która dodatkowo przyciągałaby naturalne…

Błyskawiczny audyt SEO serwisu

Autor artykułu na SEOmoz przedstawia schemat postępowania w sytuacji, gdy wymagane jest szybkie zidentyfikowanie przyczyn problemów z serwisem oraz ustalenie: Dlaczego podstrona nie została zindeksowana? Dlaczego podstrona nie pojawia…
,

Wpływ chmur tagów na SEO wg Matta Cuttsa

Poniżej najważniejsze stwierdzenia dotyczące chmury tagów wynikające z wypowiedzi Matta Cuttsa: Chmurę tagów należy rozpatrywać jako listę linków, która może mieć zarówno korzystny jak i negatywny wpływ na optymalizację witryny…
,

Google Webmaster Tools - Przewodnik

Narzędzia dla webmasterów to szereg funkcji i zasobów, które wspomagają diagnostykę i optymalizację witryn internetowych.  Dostarczane informacje dotyczą zarówno elementów wewnętrznych witryny jak i wskaźników offsite, jak…