Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w analizie danych oraz tworzeniu narzędzi analitycznych na podstawie wymagań biznesowych;
- bardzo dobrze zna SQL– w szczególności umiejętność tworzenia zapytań;
- zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- zna podstawowe zagadnienia związane z obsługą REST API;
- umięjetność krytycznego myślenia oraz szukania i opracowywania rozwiązań są jej mocnymi stronami.
Mile widziane:
- podstawowa znajomość języka python umożliwiająca analizę danych;
- wiedza z obszaru digital marketingu, w szczególności - prowadzenia kampanii digitalowych (Meta, Google Ads, Amazon Ads);
- doświadczenie w zakresie analizy danych mediowych i badania efektywności kampanii.
Aplikuj do nas już teraz, a wtedy:
- zajmiesz się projektowaniem nowych rozwiązań analitycznych dla naszych kluczowych klientów;
- w ramach prowadzonych projektów będziesz odpowiedzialna/y za testowanie nowych funkcjonalności oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań;
- będziesz łącznikiem między biznesem a zespołami developerskimi: pomożesz przekuć oczekiwania biznesowe na wymagania technicznie;
- zajmiesz się przygotowywaniem raportów i dedykowanych analiz dotyczących działań mediowych;
- będziesz wsparciem merytorycznym w kontakcie z naszymi klientami.
Oferujemy:
- rozwój w kierunku projektowania i współtworzenia globalnych rozwiązań analitycznych w obszarze digital marketingu;
- międzynarodowe środowisko pracy i nieustanny kontakt z językiem angielskim;
- ambitne i innowacyjne projekty analityczne dla znanych marek;
- środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
- pakiet benefitów: opieka medyczna Luxmed, karta Multisport, wsparcie psychologiczne i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej!😉