Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Digital Media Analyst

Miejsce pracy: Warszawa

Bardzo dobrze odnajdujesz się w tematach digital marketingu? Świetnie dogadujesz się z klientami, a wyciąganie wniosków i przygotowywanie rekomendacji to dla Ciebie chleb powszedni? Świat marketingu internetowego nie jest Ci obcy i chciałbyś się rozwijać w naszej branży?

 

Jeśli tak, to właśnie na Ciebie czekamy!

Dołącz do jednej z najlepszych Agencji Marketingu Internetowego w Polsce!  

Potrzebujemy człowieka, który:

  • posiada minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii przynajmniej na jednym z kanałów mediowych takich jak Google, YouTube, Facebook, Instagram, Amazon, TradeDesk;
  • posiada doświadczenie na stanowisku SEM Specialist lub pokrewnym;
  • może pochwalić się znajomością języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie;
  • ma doświadczenie w pracy z klientem i wie, jak proaktywnie budować relacje; 
  • swoje doświadczenie i wiedzę chce wykorzystywać w doradzaniu, konsultowaniu i rekomendowaniu działań dla klienta;
  • potrafi prezentować wyniki, omawiać dane, wyciągać wnioski i przygotowywać rekomendacje;
  • wie, jak współpracować z zespołem wewnętrznym, by wspólnie odnosić sukcesy;
  • charakteryzuje się doskonałą organizacją czasu i pracy, jest komunikatywny i otwarty na współpracę.

Mile widziane:

  • znajomość obsługi narzędzi BI tj. Power BI, Google Data Studio, Tableau;
  • umiejętność pracy w modelu SCRUM, Kanban;
  • doświadczenie we współpracy z klientem globalnym.

Aplikuj już teraz, a wtedy:

  • będziesz pracował na międzynarodowych projektach z liderami branż FMCG / Pharma i bezpośrednio współpracował z klientem w języku angielskim;
  • będziesz wspierał klienta w zakresie digital mediów: Google Ads, Analytics, DV360, Amazon, Facebook itp.;
  • będziesz analizował dane i udzielał rekomendacji na podstawie wyników analizy;
  • zajmiesz się prowadzeniem szkoleń dla zespołów po stronie w zakresie mediów oraz analizy danych mediowych;
  • będziesz odpowiedzialny za planowanie, koordynację i optymalizację kampanii zintegrowanych 360 stopni;
  • będziesz pracował z ambitnymi i pozytywnymi ludźmi, którzy są otwarci na nowe pomysły i inicjatywę, a dodatkowo tworzą zgrany team! :-)

Administratorem danych jest Performance Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Performance Media Poland sp. z o.o.)  z siedzibą w Warszawie, ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa (dalej „PM”). Podanie danych jest dobrowolne, są one wykorzystywane w dla celów rekrutacji prowadzonych przez PM, na podstawie zgody lub na żądanie Kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. f RODO). Dane mogą być przekazywane podmiotom, z pomocą których PM prowadzi rekrutacje. Istnieje możliwość cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania do nich dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia. Dane przechowywane są do cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu. Każdemu przysługuje prawo skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych. Pytania dot. dziedziny prywatności w PM prosimy kierować pod adres: rodo [malpka@] performance-media.pl