Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w optymalizacji kampanii Google Ads;
- wie, jak planować kampanie w Internecie, aby jak najlepiej dotrzeć do Klienta;
- potrafi korzystać z Google Analytics 3 oraz Google Tag Manager na poziomie zaawansowanym;
- zna narzędzia analityczne służące do optymalizacji działań w Internecie (HotJar, Search Console, Data Studio etc.);
- wykorzystuje odpowiednie narzędzia do przeprowadzania testów A/B np. Google Optimize;
- ma analityczny umysł, potrafi analizować ścieżki konwersji i zachowania użytkowników na stronach internetowych;
- dobrze dogaduje się w języku angielskim;
- odnajduje się w pracy w zespole i ma "team spirit".
Mile widziane:
- znajomość D&V 360, Adform, Criteo, Google Analytics 4.
Aplikuj do nas już teraz, a wtedy:
- zajmiesz się przygotowaniem strategii kampanii Google Ads dla naszych kluczowych klientów;
- będziesz w całości odpowiedzialny za wdrażanie, prowadzenie i optymalizację kampanii Google Ads dla naszych klientów;
- w sieciach kontekstowych będziesz zarówno planował jak i tworzył kampanie reklamowe;
- od czasu do czasu napiszesz fajny raport;
- skupisz się na analizie efektywności kampanii;
- dołączysz do zespołu świetnych specjalistów, którzy tworzą zgrany team!
Oferujemy:
- rozwój w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce, z którą staniesz się częścią niezwykłych projektów dających szansę na to, by się wykazać;
- pracę z fajnymi, pomysłowymi ludźmi, dla których chętnie przyjdziesz do pracy;
- klimatyczne biuro – w willi z ogródkiem na Mokotowie;
- pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed, wsparcie psychologiczne, karta sportowa Multisport, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne oraz najlepszą kawę w mieście i kilka innych, o których przekonasz się osobiście!😉