Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Social Media Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • koordynowanie projektów na Social Mediach dla dużych marek;
  • opracowywanie materiałów kreatywnych: tworzeniem koncepcyjnym grafik, tekstów, konkursów;
  • przygotowywanie brief’ów produkcyjnych (dla grafików, copywriterów, czy działu video);
  • dostarczanie materiałów kampanijnych;
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych kampanii.

Potrzebujemy człowieka, który: 

  • ma min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów na Social Mediach (tworzenie contentu, publikacja postów, tworzenie harmonogramu);
  • umiejętnie buduje relacje zarówno z klientem jak i z teamem projektowym;
  • czuje się swobodnie w obsłudze narzędzi Microsoft Office w tym Excel i Power Point;
  • potrafi myśleć analitycznie;
  • płynnie posługuje się językiem angielskim;
  • zna trendy digitalowe i umie je wykorzystać w codziennej pracy;
  • ma głowę pełną kreatywnych pomysłów;
  • jest zorganizowany i bez problemu ogarnie coś “asap” :-). 

Co możemy Ci zaoferować:

  • miejsce, w którym będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje umiejętności;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • fajnych i pomysłowych ludzi, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić;
  • team nastawiony na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
  • wspieramy samodzielność i inicjatywę, zapewniamy wyzwania - it’s up to you!
POWRÓT APLIKUJ