Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Social Media Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

 
Potrzebujemy człowieka, który:  
 

  • ma min.2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów na Social Mediach (tworzenie contetnu, publikacja postów, tworzenie harmonogramu, kontakt z klientem); 
  • umiejętnie buduje relacje zarówno z klientem jak i z teamem projektowym; 
  • czuje się swobodnie w obsłudze narzędzi Microsoft Office w tym Excel i Power Point; 
  • potrafi myśleć analitycznie; 
  • płynnie posługuje się językiem angielskim;
  • zna trendy digitalowe i umie je wykorzystać w codziennej pracy; 
  • ma głowę pełną kreatywnych pomysłów; 
  • jest zorganizowany i potrafi znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.:-).  

Zakres obowiązków: 

  • koordynowanie projektów na Social Mediach dla dużych marek; 
  • opracowywanie materiałów kreatywnych: tworzeniem koncepcyjnym grafik, tekstów, konkursów; 
  • śledzenie trendów marketingowych;
  • przygotowywanie brief’ów produkcyjnych (dla grafików, copywriterów, czy działu video); 
  • dostarczanie materiałów kampanijnych; 
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych kampanii. 

 
Co możemy Ci zaoferować: 

  • miejsce, w którym będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje umiejętności; 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 
  • fajnych i pomysłowych ludzi, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić; 
  • team nastawiony na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami; 
  • wspieramy samodzielność i inicjatywę, zapewniamy wyzwania - it’s up to you!  

Do Twoich obowiązków NIE będzie należało: 

  • Moderowanie profili
  • Pisanie copy do postów 
  • Emitowanie i optymalizowanie reklam.

 
Prześlij nam swoje CV i przekonaj się jak fajnie może być w pracy! :) 

POWRÓT APLIKUJ