Wypełnij formularz
i otrzymaj bezpłatną wycenę

Zostaw nam kontakt do siebie, a my oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.

Social Media Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Hej, hej , tu #teamPM! 👋

Fajnie, że wpadłeś_aś, bo tak się składa, że do zespołu Krzysztofa Polita szukamy Social Mediowego Specjalisty!

Co możemy Ci powiedzieć o nas?

Jesteśmy jedną z największych agencji marketingu internetowego w Polsce. 🚀 To, co jest dla nas ważne i napędza do pracy to chęć, by firmy i ludzie ciągle się rozwijali w każdym obszarze naszych działań - od strategii, kreatywnej komunikacji, paid media, social media, influencer marketingu, content marketingu, seo, aż po data science. 😎

A jaki jest Twój zespół?

Dziś zespół Social Media składa się z 9 fantastycznych osób. Bądź strzałem w dziesiątkę! 🤩

  • Planowanie i prowadzenie efektywnych komunikacji w Social Media (FB, Instagram, Tik Tok, LinkedIn) dla różnych branż: beauty, retail, FMCG
  • Analiza własnych działań, wyciąganie wniosków
  • Wspólnie z działem graficznym i działem produkcji tworzenie interesujących i angażujących treści zgodnych ze strategią komunikacji marki
  • Monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań
  • Stała współpraca z pozostałymi działami w obszarze obsługi Klienta, przygotowywanie rekomendacji i prezentacji SM, odpowiedzialność za jakość i efektywność prowadzonych działań
  • Samodzielny research trendów i nowości
  • Analiza rynku i działań konkurencji, również zagranicznej
  • Współpraca w tworzeniu strategii i aktywacji social media
  • Koordynacja zadań specjalnych (konkursy, aktywacje, wysyłki kreatywne)
  • Tworzenie prezentacji i ich przedstawianie

Od Ciebie wymagamy/oczekujemy:

  • ma za sobą doświadczenie z obsługą marek w SoMe w agencji marketingowej (minimum rok)
  • zna narzędzia ułatwiające prowadzenie wielu kont jednocześnie – np. Meta Business Suite, Meta Business Manager, Sotrender, Brand24/SentiOne
  • śledzi trendy i zmiany w SoMe, jest z nimi na bieżąco i potrafi wpleść je w swoje działania
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2)
  • doskonale posługuje się językiem polskim i ma radar na literówki ;)
  • ma wysokie poczucie ownership’u w projekcie
  • umie współpracować z innymi, jest graczem zespołowym
  • jest kreatywny, chce próbować nowych rozwiązań, ale równie mocno stąpa po ziemi
  • ma wiedzę mediową, zna formaty, cele i potrafi raportować kluczowe wskaźniki kampanii
  • nie boi się rozmawiać z klientem, umie dowozić i jest odpowiedzialny

Mile widziane, ale nie niezbędne:  

  • podstawowa znajomość programów graficznych oraz do montażu filmów
  • doświadczenie w tworzeniu Tiktoków/Reelsów
  • Certyfikat Dimaq 

W PM możesz liczyć na:

- szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe - u nas rozwój masz jak w banku! 🌟

- fajny team - nasza ekipa jest serio wyjątkowa, a my jesteśmy dumni, że nasi ludzie tworzą niepowtarzalna atmosferę - pełna wsparcia, zrozumienia i docenienia 🤗🧡

- PMowy vibe i luz - brak korpo klimatu, chillout i grille w ogrodzie, pieski w biurze, a do tego mnóstwo zieleni wokół - sąsiadujemy z parkim Królikarnia 🌳

- wewnętrzne akcje oraz eventy dla pracowników - w naturze PMowiczów leży integracja, więc każda okazja do wspólnego funu jest przez nas solidnie wykorzystywana! 🥳 - zerknij na nasze IG i sam_a się przekonaj! 👉https://www.instagram.com/performance_media/

-brak dress code’u – wbrew pozorom to naprawdę ważne, żeby czuć się swobodnie 👕👟

- pracodawcę z certyfikacją DIMAQ EMPLOYER - PMowicze pracujący na codzień z Klientem mają możliwość uzyskania certyfikacji w pełni sfinansowanej przez PM 😏

⌛️Jak wygląda proces rekrutacji?

1. Zapoznajemy się z Twoim CV 📜

2. I spotkanie (online) z Natalią z HRu 💻

3. Zadanie rekrutacyjne

4. Jeśli zaiskrzy ✨ - II spotkanie (online/w biurze) z Krzysztofem 👋

5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 Lub informacja zwrotna.

▶️ Aplikuj!!!

POWRÓT APLIKUJ