Wpisy

,

Czy AdWords kanibalizuje kliknięcia w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Reklamodawcy często zastanawiają się czy linki sponsorowane nie kanibalizują ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Nikt nie chce płacić za coś, co może mieć za darmo. Czy zatrzymanie wyświetlania reklam AdWords w wynikach wyszukiwania…

Kierowanie na lokalizację AdWords – aktualizacja

Niewątpliwa zaletą kampanii prowadzonych online jest możliwość kierowania ich na określone lokalizacje. Mogą to być miasta, regiony lub kraje. Na przykład właściciel witryny chcący dotrzeć do użytkowników poszukujących usług…
,

Reklama graficzna w wyszukiwarce Google jest możliwa

Od kliku dni dostępna jest nowa forma reklamy AdWords - Image Search Ads. Jest to bardzo skuteczny sposób dotarcia do użytkowników wyszukujących obrazy. Reklama graficzna w sieci wyszukiwania pojawi się po kliknięciu na ‘GRAFIKA’,…
, ,

Czy warto inwestowć w słowa brandowe i jak to robić efektywnie?

To, czy warto w kampanii PPC uwzględniać słowa brandowe, na które najczęściej i tak wysoko rankujemy w wynikach naturalnych jest wciąż dyskusyjne. Większość użytkowników jest za. Dlaczego? Poniżej kilka powodów, które być…
,

Kampania wyborcza a Google, czyli jak to się robi w Polsce

Kampania prezydencka zmierza ku końcowi, sztaby wyborcze obu kandydatów mocno finiszują starając się przekonać tych, którzy nie zdecydowali się na kogo oddadzą głos. Jednak nie o agitacji i programach wyborczych będzie ten tekst.…
,

Szkolenia Google – Adwords Seminar Leader

Od ponad roku Performance Media bierze udział w programie AdWords Seminar Leader.  Nasi specjaliści prowadzą szkolenia, które są certyfikowane przez Google. Na organizowanych cyklicznie spotkaniach każdy może poznać tajniki reklamy…
,

Broad Match Modifier – miej większą kontrolę nad słowami kluczowymi

Jeśli stosujesz słowa kluczowe w dopasowaniu 'W przybliżeniu', już wkrótce będziesz mógł bardziej kontrolować to, na jakie zapytania pojawia się reklama Twojego serwisu. Używając słów kluczowych w dopasowaniu 'Dokładnym' i 'Do…