Wpisy

, ,

Praktyczne wykorzystanie grafu wiedzy dla marek w wynikach wyszukiwania Google

1. Co to jest Graf wiedzy Google 2. Analiza widoczności marek w Grafie wiedzy 3. Korzyści z Grafu wiedzy dla marek 4. Czynniki widoczności w Grafie wiedzy 5. Google+ jako źródło informacji dla Grafu wiedzy 6. Podsumowanie 1. Co to…
,

Wyszukiwarki internetowe i pojęcie marki

Od jakiegoś czasu toczą się dyskusje na temat tego, że Google faworyzuje marki, a dokładniej witryny, które zbudowały rozpoznawalność marki w świadomości konsumentów. Rodzą się więc pytania: Co jest marką ,a co nie? Dlaczego…
,

Jak zdominować wyniki wyszukiwania dla zapytań związanych z nazwą marki?

Artykuł na SEOmoz (oraz komentarze) zawiera praktyczne wskazówki, jak zdominować wyniki wyszukiwania dla zapytań związanych z nazwą marki, firmy lub danymi osoby. Jest to szczególnie istotne w świetle ostatnich doniesień o rozstrzygnięciu…