Wpisy

, ,

Praktyczne wykorzystanie grafu wiedzy dla marek w wynikach wyszukiwania Google

1. Co to jest Graf wiedzy Google 2. Analiza widoczności marek w Grafie wiedzy 3. Korzyści z Grafu wiedzy dla marek 4. Czynniki widoczności w Grafie wiedzy 5. Google+ jako źródło informacji dla Grafu wiedzy 6. Podsumowanie 1. Co to…

Studium zarządzania reputacją online

Na SEOmozie pojawił się ostatnio ciekawy wpis opisujący interesujący projekt zarządzania reputacją. Poniżej przedstawiamy opis zastosowanej w nim strategii i jej efektów. Problem klienta Pewien klient zwrócił się do nich z dość…
,

Uruchamianie nowej witryny: 18 kroków do skutecznych pomiarów i marketingu

Proces uruchamiania nowej witryny internetowej jest dla wielu niepewną i przerażającą perspektywą. Wynika to z braku odpowiedzi na pytania oraz niekompletnej wiedzy na temat pytań, które należy zadać. Wpis ten przedstawia zalecenia…
,

Do czterech „małych” wyników wyszukiwania dla jednej domeny

20 sierpnia Google wprowadziło zmianę w algorytmie ustalającym kolejność wyników wyszukiwania, która miała na celu wyświetlanie większej liczby wyników z jednej domeny dla zapytań wskazujących na zainteresowanie użytkownika konkretną…