Wpisy

,

Statystyki autora - wyświetlenia i kliknięcia w Google

  Google ciągle rozwija funkcjonalność wyświetlania autorów zawartości w swoich wynikach wyszukiwania. Od niedawna Narzędzia dla webmasterów Google udostępniają nowy raport pokazujący statystyki wyszukiwarki dla autora treści.…
,

Testowanie wskaźnika CTR w wynikach wyszukiwania - SERP Turkey

Mierzenie wskaźnika klikalności (CTR - ang. Click Through Rate) w wynikach wyszukiwania sprawia problemy. Po uruchomieniu protokołu HTTPS (z szyfrowaniem SSL) w wyszukiwarce Google dla zalogowanych użytkowników zadanie staje się jeszcze…

Search Engine Ranking Factors 2011

Od 2005 roku SEOmoz przeprowadza co 2 lata badania, których wynikiem jest ranking czynników wpływających na pozycje stron w wynikach wyszukiwarek internetowych. Nadszedł moment oficjalnego opublikowania raportu Search Engine Ranking Factors…

Darmowe treści generowane przez użytkowników (UGC)

E-commerce i UGC (User Generated Content) Jednym z częstych problemów witryn e-commerce jest brak unikalnej zawartości, szczególnie jeśli chodzi o strony konkretnych produktów. Porównując sklepy internetowe z tym samym asortymentem…

Pozycja w SERP Google a wskaźnik CTR

Właścicielom witryn zależy na osiąganiu jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach. Pozycja w SERP sama w sobie ma tylko znaczenie prestiżowe. Tak naprawdę ważne jest jak wyższa pozycja wpływa na wzrost ruchu kierowanego do witryny. Agencja…