Wpisy

,

Czy znaczniki schema.org mają wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

  Opisy rozszerzone (ang. rich snippets), nazywane także fragmentami sformatowanymi lub fragmentami rozszerzonymi, to dodatkowe informacje wyświetlane pod wynikiem wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Aby taki opis został wygenerowany,…
,

Dlaczego opis wzbogacony (rich snippets) może się nie pojawiać w wynikach wyszukiwania?

  Od momentu, kiedy w maju 2009 Google ogłosiło wprowadzenie nowego sposobu prezentacji wyników wyszukiwania, tzw. Rich Snippets (opisy wzbogacone) funkcjonalność ta była cały czas rozwijana i rozszerzana o dodatkowe formaty…

Opisy wzbogacone dla aplikacji

  Niedawno Google wprowadził opisy wzbogacone dla utworów muzycznych. Teraz na wzbogacony sposób wyświetlania opisów w wynikach wyszukiwania mogą liczyć aplikacje, a dokładnie sklepy z oprogramowaniem i witryny z recenzjami…
,

Opisy wzbogacone dla utworów muzycznych

  Do tej pory korzystając z wyszukiwarki i wpisując zapytania dotyczące artystów muzycznych łatwo można było znaleźć: informacje dotyczące ich biografii, zdjęcia lub najnowsze wiadomości na ich temat. Większym problemem…

Przewodnik schema.org – Znaczniki mikrodanych

Znaczniki HTML zazwyczaj informują przeglądarkę internetową w jaki sposób wyświetlić umieszczone w tagach dane, ale nie wskazują znaczenia elementu. Kod HTML <h1>Oliver Twist</h1> dostarcza informacji dla przeglądarki,…
,

Znaczniki autorstwa rel=”author” i rel=”me”

Metadane autora w Google Google ogłosiło, że rozpoczyna wspieranie znacznika autorstwa, który ma pozwolić na łączenie autorów z tworzoną przez nich zawartością online. Rozwiązanie to ma pomagać w wyświetlaniu w wynikach wyszukiwania…