Wpisy

Darmowy kurs Google Analytics

W tym krótkim wpisie chcieliśmy Wam polecić darmowy kurs Google Analytics redagowany i aktualizowany przez Mariusza Gąsiewskiego. Poradnik opisuje pracę z narzędziem Google Analytics - od zakładania konta po zastosowanie modułu Ecommerce…
,

Raporty SEO w Google Analytics

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o programie pilotażowym, który polegał na udostępnieniu w Google Analytics raportów Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO), prezentujących dane z Narzędzi dla webmasterów. Google ogłosiło,…

Przegląd raportów w nowej wersji Google Analytics

Tak jak wspominaliśmy we wcześniejszych wpisach nowa wersja Google Analytics w wersji beta jest od kwietnia dostępna dla wszystkich użytkowników Analytics w każdej wersji językowej. Dwa tygodnie temu pisaliśmy o tym w jaki sposób…

Raporty niestandardowe w nowej wersji Google Analytics

Pod koniec kwietnia informowaliśmy o tym, że nowa wersja beta Google Analytics została udostępniona wszystkim użytkownikom w każdej wersji językowej. W nowej platformie oprócz tego że pojawiły się dodatkowe funkcjonalności, zmianie…

Google Analytics informuje o prędkości ładowania strony

Nie można oprzeć się wrażeniu, że Google w ostatnim czasie kładzie bardzo duży nacisk na szybkości wyszukiwania. W przeciągu ubiegłego roku ta chęć poprawy szybkości spowodowała przede wszystkim włączenie prędkości ładowania…
, ,

Podstawowe działania SEO dla Facebooka i Twittera

  Jennifer Lopez (nie J. Lo tylko jennita z SEOmoz) podzieliła się ostatnio ciekawą listą zadań dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi, ale nie mających kompleksowej wiedzy SEO. Jak wiadomo od niedawna linki…

Dodatek Google Analytics Opt-out Browser Add-on (wersja beta)

Aby zapewnić użytkownikom witryny większy wybór sposobu gromadzenia ich danych przez usługę Google Analytics, specjaliści Google przygotowali dodatek Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Komunikuje się on ze skryptem JavaScript (ga.js)…

Wyodrębnianie ruchu z serwisów społecznościowych w Google Analytics

Jeśli używasz Google Analytics, to niewątpliwie widziałeś wykresy jak poniższy: Problemem jest to, że w tym widoku źródeł odwiedzin brak jest podziału na „media społecznościowe”. Wiadomo jedynie, że ruch ten jest wmieszany…
,

Uruchamianie nowej witryny: 18 kroków do skutecznych pomiarów i marketingu

Proces uruchamiania nowej witryny internetowej jest dla wielu niepewną i przerażającą perspektywą. Wynika to z braku odpowiedzi na pytania oraz niekompletnej wiedzy na temat pytań, które należy zadać. Wpis ten przedstawia zalecenia…