Wpisy
Darmowy kurs Google Analytics
W tym krótkim wpisie chcieliśmy Wam polecić darmowy kurs Google Analytics redagowany i aktualizowany przez Mariusza Gąsiewskiego. Poradnik opisuje pracę z narzędziem Google Analytics - od zakładania konta po zastosowanie modułu Ecommerce…
Raporty SEO w Google Analytics
Kilka miesięcy temu pisaliśmy o programie pilotażowym, który polegał na udostępnieniu w Google Analytics raportów Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO), prezentujących dane z Narzędzi dla webmasterów. Google ogłosiło,…
Przegląd raportów w nowej wersji Google Analytics
Tak jak wspominaliśmy we wcześniejszych wpisach nowa wersja Google Analytics w wersji beta jest od kwietnia dostępna dla wszystkich użytkowników Analytics w każdej wersji językowej. Dwa tygodnie temu pisaliśmy o tym w jaki sposób…
Raporty niestandardowe w nowej wersji Google Analytics
Pod koniec kwietnia informowaliśmy o tym, że nowa wersja beta Google Analytics została udostępniona wszystkim użytkownikom w każdej wersji językowej. W nowej platformie oprócz tego że pojawiły się dodatkowe funkcjonalności, zmianie…
Podstawowe działania SEO dla Facebooka i Twittera
Jennifer Lopez (nie J. Lo tylko jennita z SEOmoz) podzieliła się ostatnio ciekawą listą zadań dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi, ale nie mających kompleksowej wiedzy SEO. Jak wiadomo od niedawna linki…
Dodatek Google Analytics Opt-out Browser Add-on (wersja beta)
Aby zapewnić użytkownikom witryny większy wybór sposobu gromadzenia ich danych przez usługę Google Analytics, specjaliści Google przygotowali dodatek Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Komunikuje się on ze skryptem JavaScript (ga.js)…
Lista przydatnych narzędzi SEO
Doskonalenie swoich umiejętności SEO wykracza poza wskazówki i porady, jakie można przeczytać w Internecie, wymaga czasu, cierpliwości, testowania i wielu badań. Poniżej przedstawiamy listę narzędzi ułatwiających analizę stron i…
Wyodrębnianie ruchu z serwisów społecznościowych w Google Analytics
Jeśli używasz Google Analytics, to niewątpliwie widziałeś wykresy jak poniższy:
Problemem jest to, że w tym widoku źródeł odwiedzin brak jest podziału na „media społecznościowe”. Wiadomo jedynie, że ruch ten jest wmieszany…
Uruchamianie nowej witryny: 18 kroków do skutecznych pomiarów i marketingu
Proces uruchamiania nowej witryny internetowej jest dla wielu niepewną i przerażającą perspektywą. Wynika to z braku odpowiedzi na pytania oraz niekompletnej wiedzy na temat pytań, które należy zadać. Wpis ten przedstawia zalecenia…
Poradnik analityka – web analytics.
Poradnik dotyczy szkodliwego dla firm i konsultantów zjawiska – połowicznych analiz. Pracownicy branży marketingu internetowego zdają sobie sprawę ze znaczenia odpowiednio zebranych danych, ale ciągle korzystają ze zbyt ogólnych informacji…
Przewodnik po Google Analytics
Każdego właściciela, nawet niedużej witryny internetowej, interesują informacje dotyczące użytkowników odwiedzających jego strony. Przeciętny właściciel witryny chciałby wiedzieć miedzy innymi ilu użytkowników ma jego strona…