Tag Archive for: Google

Performance Media – partner Google Marketing Platform
Performance Media – certyfikowany partner Google Marketing Platform w Search Ads 360
Czy wiecie, że jesteśmy w gronie certyfikowanych partnerów Google Marketing Platform w obszarze Search Ads 360. Jest to kolejna nasza certyfikacja w…

Porównywarki wchodzą do gry w usłudze Zakupów Google
W ostatnim czasie pojawiła się istotna modyfikacja w prezentowaniu wyników reklam Google Shopping. Podkreślmy, że dotyczy ona jedynie rynku Unii Europejskiej. Internauci szukający produktów mogą…

Żarty na Prima Aprilis – jak Google nabrało nas w 2014
Google słynie już ze swoich udanych żartów primaaprilisowych. Żarty na Prima Aprilis przygotowywane przez Google są zabawne, zaskakujące i, co tu dużo mówić, wymagające z ich strony sporo wysiłku. Oprócz elementu zaskoczenia, zapewniają…

Praktyczne wykorzystanie grafu wiedzy dla marek w wynikach wyszukiwania Google
1. Co to jest Graf wiedzy Google
2. Analiza widoczności marek w Grafie wiedzy
3. Korzyści z Grafu wiedzy dla marek
4. Czynniki widoczności w Grafie wiedzy
5. Google+ jako źródło informacji dla Grafu wiedzy
6. Podsumowanie
1. Co to…

Powiedz Google, że jesteś autorem
Google w czerwcu br. rozpoczęło wyświetlanie w wynikach wyszukiwania informacji o autorach zawartości, co było poprzedzone ogłoszeniem wsparcia wyszukiwarki dla znaczników autorstwa. Wprowadzane przez Google zmiany mają…

Kody odpowiedzi HTTP a SEO – Infografika
Wielu webmasterów podczas optymalizacji lub pozycjonowania stron niejednokrotnie spotkało się z tajemniczymi kodami: 200, 301, 404, 503, itd. Jest to nic innego jak kody odpowiedzi HTTP, a ich prawidłowe zrozumienie może ułatwić rozwiązanie…

Infografika – Jak Googlebot indeksuje linki?
[Aktualizacja 2012-08-01]
Testy powtórzone w lipcu 2012 potwierdziły prezentowane poniżej wyniki z ubiegłego roku.
[/Aktualizacja]
Wyszukiwarki internetowe przeszukują zasoby Internetu za pomocą swoich robotów. Podczas tego procesu,…

Google rozwiewa wątpliwości na temat indeksowania plików PDF
Google rozpoczęło indeksowanie PDFów już w 2001 roku i przez te dziesięć lat nazbierało w swoim indeksie setki milionów takich plików. Mimo zapewnień Google, że pliki PDF są indeksowane przez roboty wyszukiwarki, wiele zagadnień…

Nowe linki witryny w Google
Google znowu zaskakuje nas zmianami. Dla części zapytań brandowych możemy zobaczyć pod pierwszym wynikiem wyszukiwania dwukolumnową listę maksymalnie 12 dodatkowych linków do podstron lub subdomen witryny z podanym adresem URL i skrótowym…

Ulepszona obsługa adresów URL z parametrami w Narzędziach dla Webmasterów Google
Zła obsługa/zastosowanie parametrów może wywoływać wiele trudności związanych z przeszukiwaniem i indeksowaniem witryny przez roboty wyszukiwarek. Parametry mogą powodować tworzenie wielu duplikatów tej samej strony, co z kolei…

Przewodnik schema.org – wprowadzenie
Ostatnio pisaliśmy o wprowadzeniu wspólnego standardu Schema.org dla danych strukturalnych. Ten artykuł zapoczątkuje cykl wpisów składających się na praktyczny przewodnik po schemacie schema.org - od ogólnych zasad i korzyści z…

Schema.org – wspólny standard dla danych strukturalnych
Kilka dni temu Google ogłosiło wprowadzenie Schema.org, czyli przygotowanego przez Google, Bing i Yahoo wspólnego standardu etykiet dla danych strukturalnych.
Roboty wyszukiwarek internetowych nie są w stanie odróżnić, co jest imieniem,…