Wpisy

Wersje językowe w witrynie internetowej (prezentacja)

Dodawanie wersji językowych do witryny internetowej powinno być starannie zaplanowane, aby uniknąć problemów związanych z widocznością w wynikach wyszukiwania. Na podstawie artykułu na blogu Google dla webmasterów przygotowaliśmy…
,

(Odc. 6) Porady dla webmasterów, właścicieli witryn i pozycjonerów

W szóstym odcinku zebraliśmy wypowiedzi na temat komunikacji między Google a webmasterami, indeksowania stron z wynikami wyszukiwania, negatywnego wpływu linków nofollow na pozycje strony, aktualizacji Panda i tworzenia wartościowych treści…
, ,

Atrybut "x-default hreflang" dla międzynarodowych stron docelowych

Wiele witryn ma charakter globalny, a ich treść jest przetłumaczona na różne języki i kierowana do użytkowników z rożnych regionów. Adnotacje rel="alternate" hreflang="x" pomagają wyszukiwarkom prezentowanie właściwych URL-i według…

Nowe możliwości atrybutów rel=”alternate” i hreflang

Wiele dużych serwisów internetowych jest tworzonych z myślą o użytkownikach z całego świata. W przypadku takich witryn bardzo różnie są jednak podejścia do podawania treści odpowiednich do języka i/lub regionu użytkownika. W zeszłym…