Wpisy

,

Czy AdWords kanibalizuje kliknięcia w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Reklamodawcy często zastanawiają się czy linki sponsorowane nie kanibalizują ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Nikt nie chce płacić za coś, co może mieć za darmo. Czy zatrzymanie wyświetlania reklam Ads w wynikach wyszukiwania…

Infografika – Jak Googlebot indeksuje linki?

[Aktualizacja 2012-08-01] Testy powtórzone w lipcu 2012 potwierdziły prezentowane poniżej wyniki z ubiegłego roku. [/Aktualizacja] Wyszukiwarki internetowe przeszukują zasoby Internetu za pomocą swoich robotów. Podczas tego procesu,…

Kierowanie na lokalizację AdWords – aktualizacja

Niewątpliwa zaletą kampanii prowadzonych online jest możliwość kierowania ich na określone lokalizacje. Mogą to być miasta, regiony lub kraje. Na przykład właściciel witryny chcący dotrzeć do użytkowników poszukujących usług…
,

Reklama graficzna w wyszukiwarce Google jest możliwa

Od kliku dni dostępna jest nowa forma reklamy AdWords - Image Search Ads. Jest to bardzo skuteczny sposób dotarcia do użytkowników wyszukujących obrazy. Reklama graficzna w sieci wyszukiwania pojawi się po kliknięciu na ‘GRAFIKA’,…
, ,

Czy warto inwestowć w słowa brandowe i jak to robić efektywnie?

To, czy warto w kampanii PPC uwzględniać słowa brandowe, na które najczęściej i tak wysoko rankujemy w wynikach naturalnych jest wciąż dyskusyjne. Większość użytkowników jest za. Dlaczego? Poniżej kilka powodów, które być…
,

Kampania wyborcza a Google, czyli jak to się robi w Polsce

Kampania prezydencka zmierza ku końcowi, sztaby wyborcze obu kandydatów mocno finiszują starając się przekonać tych, którzy nie zdecydowali się na kogo oddadzą głos. Jednak nie o agitacji i programach wyborczych będzie ten tekst.…