Wpisy

,

Mity AdWords, które zazwyczaj budzą najwięcej wątpliwości (część 1)

Usługa Google AdWords, jak każda usługa specjalistyczna, posiada swoje prawdy i mity, które bardzo często wprowadzają w błąd oraz budzą wątpliwości. Bardzo często niewiedza powoduje obawę przed skorzystaniem z możliwości reklamy…
,

Czy AdWords kanibalizuje kliknięcia w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Reklamodawcy często zastanawiają się czy linki sponsorowane nie kanibalizują ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Nikt nie chce płacić za coś, co może mieć za darmo. Czy zatrzymanie wyświetlania reklam AdWords w wynikach wyszukiwania…
, ,

Infografika - Jak Googlebot indeksuje linki?

[Aktualizacja 2012-08-01] Testy powtórzone w lipcu 2012 potwierdziły prezentowane poniżej wyniki z ubiegłego roku. [/Aktualizacja] Wyszukiwarki internetowe przeszukują zasoby Internetu za pomocą swoich robotów. Podczas tego procesu,…

Kierowanie na lokalizację AdWords - aktualizacja

Niewątpliwa zaletą kampanii prowadzonych online jest możliwość kierowania ich na określone lokalizacje. Mogą to być miasta, regiony lub kraje. Na przykład właściciel witryny chcący dotrzeć do użytkowników poszukujących usług…
,

Ważne zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych

Firma Google ogłosiła zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych. Od 14 września 2010 Google przestanie monitorować oraz zastrzegać słowa kluczowe na terenie Polski oraz innych regionów wymienionych na stronie. Zmiany…
,

Reklama graficzna w wyszukiwarce Google jest możliwa

Od kliku dni dostępna jest nowa forma reklamy AdWords - Image Search Ads. Jest to bardzo skuteczny sposób dotarcia do użytkowników wyszukujących obrazy. Reklama graficzna w sieci wyszukiwania pojawi się po kliknięciu na ‘GRAFIKA’,…
,

Linki do podstron

Od niedawna dostępna jest na koncie AdWords nowa funkcjonalność, która może przyczynić się do podwyższenia współczynnika CTR Twojej kampanii o 20% - 30% oraz obniżenia średniego kosztu za przekierowanie. Ta nowość to Linki do…
,

Jak wykorzystać potencjał sezonowy?

Upały dają się nam we znaki od ponad tygodnia. Wszyscy mamy już dość, ale może warto zastanowić się, jak wykorzystać  ten fakt do poprawy wyników kampanii reklamowych w AdWords. Latem, a szczególnie w okresie upałów rośnie liczba…
, ,

Czy warto inwestowć w słowa brandowe i jak to robić efektywnie?

To, czy warto w kampanii PPC uwzględniać słowa brandowe, na które najczęściej i tak wysoko rankujemy w wynikach naturalnych jest wciąż dyskusyjne. Większość użytkowników jest za. Dlaczego? Poniżej kilka powodów, które być…
,

Kampania wyborcza a Google, czyli jak to się robi w Polsce

Kampania prezydencka zmierza ku końcowi, sztaby wyborcze obu kandydatów mocno finiszują starając się przekonać tych, którzy nie zdecydowali się na kogo oddadzą głos. Jednak nie o agitacji i programach wyborczych będzie ten tekst.…