Wpisy

,

Czy Google częściej ignoruje znacznik 'title'?

Google zawsze pozostawiało sobie dowolność w generowaniu tytułów i opisów wyników na stronach SERP. Mogło przy tym korzystać ze znacznika, meta description oraz jakichkolwiek treści znalezionych na stronie. A wszystko po to, aby…
,

Dlaczego Google nie używa znacznika meta description moich stron?

Jak Google tworzy krótkie opisy stron w SERP Google ustami Matta Cuttsa często powtarza, że przy tworzeniu krótkich opisów stron w wynikach wyszukiwania może wykorzystać zawartość opisu meta ze strony, ale zrobi to tylko wówczas,…
,

Przecinek jako separator w znaczniku 'title'

Według Matta Cuttsa jedynym znakiem, który nie jest dobrym separatorem jest znak podkreślenia "_", ponieważ może on zostać potraktowany jako część całego słowa, jako znak alfanumeryczny. Natomiast spacje, przecinki, kreski pionowe,…
,

Podstawowe działania SEO dla Facebooka i Twittera

Jennifer Lopez (nie J. Lo tylko jennita z SEOmoz) podzieliła się ostatnio ciekawą listą zadań dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi, ale nie mających kompleksowej wiedzy SEO. Jak wiadomo od niedawna linki z Twittera i…

Meta tagi – które stosować, a które nie?

Meta tagi od początku działań SEO były dzielone na lepsze i gorsze. Aktualnie dostępnych meta tagów jest wiele, chociaż najczęściej na stronach umieszczane są tylko dwa: „Meta Descripion” (opis) i „Meta Keywords” (słowa…