Wpisy

Błąd 404. Co oznacza i jak go naprawić?
„Error 404”, „błąd 404”, „strony nie odnaleziono”, „404 not found” to frustrujące komunikaty na stronie internetowej informujące o braku zasobów. Liczne błędy 404 mogą być źródłem dużych problemów z widocznością…

Optymalizacja grafik w wyszukiwarce. Jak pozycjonować sklep i stronę po grafikach?
Grafiki i zdjęcia są bardzo ważnym elementem witryn internetowych. Przyciągają uwagę, urozmaicają ich zawartość, prezentują wizualnie produkt lub usługę. Tym samym są ważnym kanałem zdobywania wartościowego ruchu na stronę,…

Nowe oblicze marketingu internetowego według polskich specjalistów SEM/SEO
Wyszukiwarka Google przeszła długą drogę od swojej pierwszej odsłony do narzędzia, którym jest obecnie. Zmiany dotyczą interfejsu, silnika wyszukiwarki, algorytmu wyszukiwania oraz dodatkowych funkcjonalności, a ich tempo stale rośnie.…

Ściągawka SEO dla webdeweloperów
Od jakiegoś czasu na stronie +PerformanceMediaPL pojawiały się krótkie wpisy z cyklu Ściągawka SEO dla webdeweloperów inspirowane zestawieniem The Web Developer's SEO Cheat Sheet 2.0. Postanowiliśmy zebrać wszystkie wpisy w jednym miejscu. Spis…

Bezpłatne wykłady z pozycjonowania oraz tworzenia i optymalizacji stron WWW
Już w maju i czerwcu na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej odbędzie się kolejny cykl bezpłatnych wykładów dla studentów i absolwentów lubelskich uczelni, podczas których będziesz miał okazję poznać i pogłębić wiedzę z zakresu…

Cykl bezpłatnych wykładów – pozycjonowanie i optymalizacja serwisów internetowych
Dzięki naszym wykładom masz niepowtarzalną okazję dowiedzieć się czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron www i w jaki sposób je tworzyć, aby były przyjazne dla wyszukiwarek, a także zapoznać się z technikami, które wykorzystujemy…

Linkowanie zewnętrzne z korzyścią dla SEO
Linkowanie do stron zewnętrznych jest spornym zagadnieniem z punktu widzenia optymalizacji SEO. Zdania są bardzo skrajne - od tez o szkodliwości linkowania zewnętrznego po informacje, że pomaga ono w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek…

White hat SEO jako inwestycja w przyszłość
Matt Cutts opowiada dlaczego warto inwestować tylko w dozwolone techniki SEO i jak to robić w sytuacji, gdy w rankingach wygrywają serwisy stosujące black hat SEO. White hat SEO przynosi efekty w sposób ewolucyjny, ale…

Podsumowanie wywiadu z Mattem Cuttsem 14 marca 2010 roku
Matta Cuttsa nie trzeba chyba zbytnio przedstawiać. Dla mniej wtajemniczonych to guru SEO, pracownik Search Quality w Google. Specjalizuje się w kwestiach związanych z SEO. Zawsze warto śledzić co Matt Cutts ma do powiedzenia ;-)
Przypominamy…

Analiza profili linkowania serwisów internetowych z branży finansowej
Założenia wstępne
Przeprowadzona analiza związana była z działaniami, mającymi na celu wypozycjonowanie serwisu finansowego www.porownaj-kredyty.pl na takie zapytania jak kredyty, pożyczki, kredyty gotówkowe, pożyczki gotówkowe,…