Wpisy

Usuwanie wizytówki Google

Jak usunąć wizytówkę Google. Poradnik krok po kroku

Bardzo istotnym elementem pozycjonowania lokalnego jest stworzenie oraz poprawne zoptymalizowanie wizytówki Google. Możemy założyć ją za Ciebie! Zobacz, jak wygląda oferta Performance Media na pozycjonowanie lokalne. Masz już wizytówkę…
szukanie zaawansowane w Google
,

Szukanie zaawansowane. 29 komend wyszukiwania w Google

Każdy, kto korzystał z wyszukiwarki Google zna ogólną zasadę jej działania. Po wpisaniu zapytania otrzymujemy wyniki wyszukiwania, które powiązane są z interesującym nas tematem. A co jeśli potrzebujemy znaleźć precyzyjną odpowiedź?…
SEO Poradnik 2021

SEO co to jest? 55 elementów SEO, o których musisz wiedzieć. Wszystko o optymalizacji i pozycjonowaniu w Google

SEO (search engine optimization) to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia widoczności i ruchu z wyników wyszukiwania. Fundamentem skutecznego SEO jest optymalizacja strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google,…
Pozycjonowanie organiczne
,

Pozycjonowanie organiczne – czym jest i jakie są jego wady i zalety?

Pozycjonowanie organiczne strony internetowej w wyszukiwarce Google to proces niezwykle złożony. Stwierdzenie, że polega on wyłącznie na rozszerzeniu profilu linków przychodzących, jest nieuprawnionym uproszczeniem. Aby wykonywane działania…
Linkowanie

Linki nofollow i dofollow – czym się różnią, jak je stosować i jaki mają wpływ na SEO?

Czym jest tzw. linkowanie czy inaczej ujmując pozyskiwanie linków? Jest to zamieszczanie linków na serwisach zewnętrznych, kierujących do Twojej strony. Dzięki nim internauci odwiedzą Twoją stronę. Linki generują ruch, który przekujesz…
Nagłówki SEO miniaturka wpisu

Hierarchia nagłówków a SEO – jak poprawnie stosować nagłówki w strukturze strony?

Treść zamieszczona na stronie internetowej powinna mieć odpowiednią strukturę. Dzięki temu zwiększy się czytelność strony i przejrzystość informacji dostępnych na niej, czytelnik chętniej zapozna się z jej zawartością, a dodatkowo,…
,

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać?

Czy wiesz, który post w mediach społecznościowych sprowadził w zeszłym tygodniu na Twoją stronę największy ruch? Ciekawi Cię, która kampania remarketingowa zaowocowała największą liczbą konwersji? W znalezieniu odpowiedzi na…
Jak zwiększyć widoczność strony

Jak zwiększyć widoczność strony?

Celem wszystkich działań specjalistów SEO jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach oraz ruchu organicznego. Czym dokładnie jest widoczność, jak ją sprawdzić i poprawić? Wszystkiego dowiesz się z niniejszego artykułu. Widoczność…
pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail – długi ogon – na czym polega i dlaczego warto je stosować?

Analiza słów kluczowych to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów w procesie pozycjonowania każdej strony internetowej. Zatem na jakie frazy kluczowe, jeśli nie ogólne, warto postawić w pierwszej kolejności? Odpowiedź jest…

Adres URL – co to jest, z czego się składa i jak powinien wyglądać?

Prawidłowy adres strony internetowej nie tylko ładnie brzmi, ale również zapada w pamięć. Łatwo kojarzy się klientom z usługą lub produktem oraz sprzyja ponownym odwiedzinom sklepu internetowego czy bloga. Poza tym mocno wpływa na pozycję…
,

Google Search Console – przewodnik po narzędziu, jak je używać?

Google Search Console (GSC) to powszechnie znane narzędzie dla webmasterów, marketingowców czy właścicieli stron internetowych. Jest to swoistego rodzaju „must have” do pozycjonowania stron. Co Google Search Console umożliwia? Dzięki…
Black Hat SEO

Co to jest Black Hat SEO – jakich technik pozycjonowania nie warto stosować?

Pozycjonowanie bez tworzenia wartościowych treści, zdobywania autentycznych linków i godzin analiz... Czy to w ogóle możliwe? Jasne, że tak. Jeżeli z radości podskoczyłeś właśnie na krześle, pohamuj entuzjazm. To, że jest to…