Tag Archive for: przekierowania
Kody odpowiedzi HTTP a SEO – Infografika
Wielu webmasterów podczas optymalizacji lub pozycjonowania stron niejednokrotnie spotkało się z tajemniczymi kodami: 200, 301, 404, 503, itd. Jest to nic innego jak kody odpowiedzi HTTP, a ich prawidłowe zrozumienie może ułatwić rozwiązanie…
Przekierowanie 301 czy rel=Canonical?
Tag rel=Canonical został wprowadzony przez Google i inne ważne wyszukiwarki w lutym 2009 r. Od tego czasu pojawiło się wiele głosów zarówno za, ale przede wszystkim przeciwko jego stosowaniu. Wielokrotnie można było…
Najważniejsze wskazówki dotyczące tworzenia wielu podobnych stron
Utworzenie jednego atrakcyjnego i wysokiej jakości serwisu internetowego wymaga nakładu czasu i zasobów, jak również kreatywności. Czasami, w szczególności w przypadku stron komercyjnych dotyczących np. kredytów lub kursów walut,…
Przewodnik do rel canonical – jak i dlaczego (nie)
Co to jest tag kanoniczny?
Tag kanoniczny jest znacznikiem meta umieszczanym w sekcji kodu HTML na poziomie strony internetowej. Mówi on wyszukiwarkom internetowym, który URL jest kanoniczną (podstawową) wersją wyświetlanej strony.…
Google Webmaster Tools – Przewodnik
Narzędzia dla webmasterów to szereg funkcji i zasobów, które wspomagają diagnostykę i optymalizację witryn internetowych. Dostarczane informacje dotyczą zarówno elementów wewnętrznych witryny jak i wskaźników offsite, jak…
Podsumowanie wywiadu z Mattem Cuttsem 14 marca 2010 roku
Matta Cuttsa nie trzeba chyba zbytnio przedstawiać. Dla mniej wtajemniczonych to guru SEO, pracownik Search Quality w Google. Specjalizuje się w kwestiach związanych z SEO.
Zawsze warto śledzić co Matt Cutts ma do powiedzenia ;-)
Przypominamy…