Wpisy

,

Wpływ Google Authorship na klikalność wyników wyszukiwania

Od czasu wprowadzenia przez Google informacji o autorze do wyników wyszukiwania pojawiają się spekulacje, jak taki wzbogacony opis może wpływać na klikalność (CTR) strony. Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w analizach opublikowanych…

Statystyki autora – wyświetlenia i kliknięcia w Google

  Google ciągle rozwija funkcjonalność wyświetlania autorów zawartości w swoich wynikach wyszukiwania. Od niedawna Narzędzia dla webmasterów Google udostępniają nowy raport pokazujący statystyki wyszukiwarki dla autora…

Powiedz Google, że jesteś autorem

Google w czerwcu br. rozpoczęło wyświetlanie w wynikach wyszukiwania informacji o autorach zawartości, co było poprzedzone ogłoszeniem wsparcia wyszukiwarki dla znaczników autorstwa. Wprowadzane przez Google zmiany mają na celu…

Znacznik autorstwa a wyniki wyszukiwania

Pomysł prezentowania autorów treści w wynikach wyszukiwania wynika z założenia, że autorstwo jest sposobem na zidentyfikowanie i wyróżnienie treści wysokiej jakości. Miesiąc temu pisaliśmy o wspraciu Google dla znacznika autorstwa…