Wpisy

,

Nowe oblicze marketingu internetowego według polskich specjalistów SEM/SEO

Wyszukiwarka Google przeszła długą drogę od swojej pierwszej odsłony do narzędzia, którym jest obecnie. Zmiany dotyczą interfejsu, silnika wyszukiwarki, algorytmu wyszukiwania oraz dodatkowych funkcjonalności, a ich tempo stale rośnie.…
, , ,

Golden Arrow 2011 - nominacja dla Performance Media

Nominacje Golden Arrow 2011  Performance Media jako jedyna firma otrzymała nominację do konkursu Golden Arrow 2011 w kategorii Marketing internetowy - SEM za kampanię internetową przeprowadzoną dla Sprzedajemy.pl. Golden Arrow…
, ,

Czy warto inwestowć w słowa brandowe i jak to robić efektywnie?

To, czy warto w kampanii PPC uwzględniać słowa brandowe, na które najczęściej i tak wysoko rankujemy w wynikach naturalnych jest wciąż dyskusyjne. Większość użytkowników jest za. Dlaczego? Poniżej kilka powodów, które być…
,

Synergia SEO i PPC

Prowadząc rozmowy z klientami często możemy spotkać się z pytaniem o sens inwestowania zarówno w linki sponsorowane, jak i pozycjonowanie w wynikach organicznych. Reklamodawcy bardzo często decydują się tylko na jedną z dwóch dostępnych…
,

Krótkie podsumowanie konferencji Google Dla Agencji 31 maja 2010r.

Konferencja odbyła się w Teatrze Club Capitol. Spotkanie rozpoczęto od prezentacji dotyczącej przyszłości Internetu. Następnie przedstawiono nowy program certyfikacji firm - Google AdWords Certificate Program, a także dostępną od…
, ,

Krótkie podsumowanie VI edycji SEMcamp

Zakończyła się VI edycja SEMcampu. Spotkanie tradycyjnie odbyło się na SGH tym razem w Auli Głównej SGH. W skrócie można powiedzieć, że spotkanie było świetnie zorganizowane, a prezentacje były ciekawe. Wkrótce na oficjalnej stronie…