Wpisy

, ,

SpyWords.pl - narzędzie analizy konkurencji i słów kluczowych

Spywords to narzędzie do analizy konkurencji, porównywania domen oraz analizy słów kluczowych w naturalnych oraz płatnych wynikach wyszukiwania Google. Narzędzie nakierowane do tej pory na rynek rosyjski, udostępniono także dla polskich…
,

Zmierzch ery linków ze słowami kluczowymi?

Rand Fishkin w wideo z cyklu Whiteboard Friday wieszczy zmierzch znaczenia tekstów odnośników (anchor tekstów) w algorytmie wyszukiwarki Google. Ich rolę miałoby częściowo przejmować jednoczesne występowanie na stronach frazy kluczowej,…
,

Cztery powody tworzenia linków niezawierających słowa kluczowego w anchor tekście

Podczas optymalizacji strony internetowej pod określone słowo kluczowe, niektóre witryny przesadzają z używaniem tego samego anchor tekstu, do tego stopnia, że dane słowo kluczowe może zostać ukarane przez Google. Google wciąż…

YouTube jako narzędzie do keyword researchu

Post nie dotyczy researchu słów kluczowych dla zawartości wideo na YouTube, ale możliwości wykorzystania serwisu do szukania odpowiednich danych, informacji i słów kluczowych dla tematów, o których posiadamy małą wiedzę. Załóżmy,…
,

Google Webmaster Tools - Przewodnik

Narzędzia dla webmasterów to szereg funkcji i zasobów, które wspomagają diagnostykę i optymalizację witryn internetowych.  Dostarczane informacje dotyczą zarówno elementów wewnętrznych witryny jak i wskaźników offsite, jak…
,

Ważne zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych

Firma Google ogłosiła zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych. Od 14 września 2010 Google przestanie monitorować oraz zastrzegać słowa kluczowe na terenie Polski oraz innych regionów wymienionych na stronie. Zmiany…
,

Porady dla copywriterów SEO

Wyszukiwarki internetowe nieustanie dążą do prezentowania użytkownikom Internetu jak najlepiej dopasowanych rezultatów wysokiej jakości, spełniających ich oczekiwania. Rozwój globalnej sieci internetowej wymusza ciągłe modyfikowanie…
,

Jak wykorzystać potencjał sezonowy?

Upały dają się nam we znaki od ponad tygodnia. Wszyscy mamy już dość, ale może warto zastanowić się, jak wykorzystać  ten fakt do poprawy wyników kampanii reklamowych w AdWords. Latem, a szczególnie w okresie upałów rośnie liczba…