Wpisy

,

SMO - Infografika

Do tej pory witryny optymalizowane były głównie z myślą dostosowania ich do algorytmów wyszukiwarek internetowych. Wraz z rozwojem serwisów społecznościowych pojawił się przełom. Polega on na tym, że poza optymalizacją strony…
,

Przycisk +1 - Google wprowadza własne "lajki"

Wyszukiwanie społecznościowe Google pozwala na pokazywanie w wynikach wyszukiwania treści udostępnionych w serwisach takich jak Twitter, Flickr, filmów wideo czy wpisów na blogach, co powoduje jeszcze większą personalizację wyników.…
, ,

Nowości w wyszukiwaniu społecznościowym Google

Google ogłosiło wprowadzenie zmian w wyszukiwarce społecznościowej uruchomionej w 2009r. w odpowiedzi na rosnącą popularność witryn społecznościowych. Lista zmian w wyszukiwaniu społecznościowym: Wyniki z wyszukiwania społecznościowego…
,

Jakie aktywności społecznościowe w rzeczywistości zliczają wyszukiwarki?

Zarówno Google, jak i Bing dodały wiele społecznościowych funkcji wyszukiwania w przeciągu ostatniego roku. Mówi się także o używaniu aktywności społecznościowych w wynikach wyszukiwania. Autor zadał Google i Bingowi 6 pytań…

Pięć sposobów jak można wykorzystać profile społecznościowe do SEO

Social media stają się coraz ważniejsze. Wiele osób wie o marketingowych korzyściach płynących  profilu w portalu społecznościowym, ale strony jak Facebook i Twitter mogą również poczynić znaczące różnice w kampanii SEO.…
,

Uruchamianie nowej witryny: 18 kroków do skutecznych pomiarów i marketingu

Proces uruchamiania nowej witryny internetowej jest dla wielu niepewną i przerażającą perspektywą. Wynika to z braku odpowiedzi na pytania oraz niekompletnej wiedzy na temat pytań, które należy zadać. Wpis ten przedstawia zalecenia…
, ,

Zwiększanie współczynnika konwersji poprzez personalizację witryny

Odpowiednie wykorzystanie informacji dotyczących zachowań użytkowników w serwisie  może być świetnym sposobem na zwiększenie współczynników konwersji. Personalizowane wrażenia użytkownika: Ostatnio swoją świetność przeżywają…