Wpisy

,

Artykuły zgłębiające temat (in-depth articles) w wynikach wyszukiwania

Google postanowiło udostępnić użytkownikom nowy rodzaj wyników wyszukiwania, który pozwoli na szerszą analizę wybranego zagadnienia. Według badań aż 10% informacji pozyskiwanych przez użytkowników wymaga zagłębienia się w dany…
,

Wpływ Google Authorship na klikalność wyników wyszukiwania

Od czasu wprowadzenia przez Google informacji o autorze do wyników wyszukiwania pojawiają się spekulacje, jak taki wzbogacony opis może wpływać na klikalność (CTR) strony. Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w analizach opublikowanych…
,

Statystyki autora – wyświetlenia i kliknięcia w Google

  Google ciągle rozwija funkcjonalność wyświetlania autorów zawartości w swoich wynikach wyszukiwania. Od niedawna Narzędzia dla webmasterów Google udostępniają nowy raport pokazujący statystyki wyszukiwarki dla autora treści.…
,

Powiedz Google, że jesteś autorem

Google w czerwcu br. rozpoczęło wyświetlanie w wynikach wyszukiwania informacji o autorach zawartości, co było poprzedzone ogłoszeniem wsparcia wyszukiwarki dla znaczników autorstwa. Wprowadzane przez Google zmiany mają na celu promowanie…
,

Znacznik autorstwa a wyniki wyszukiwania

Pomysł prezentowania autorów treści w wynikach wyszukiwania wynika z założenia, że autorstwo jest sposobem na zidentyfikowanie i wyróżnienie treści wysokiej jakości. Miesiąc temu pisaliśmy o wspraciu Google dla znacznika autorstwa…
, ,

Znaczniki autorstwa rel=”author” i rel=”me”

Metadane autora w Google Google ogłosiło, że rozpoczyna wspieranie znacznika autorstwa, który ma pozwolić na łączenie autorów z tworzoną przez nich zawartością online. Rozwiązanie to ma pomagać w wyświetlaniu w wynikach wyszukiwania…