Wpisy

,

Performance Media wystąpiła na konferencji "CSR 2.0 Innowacje, trendy, wyzwania"

CSR 2.0 to działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu wykorzystujące możliwości, jakie daje Web 2.0 i social media. 21 października w Warszawie odbyła się konferencja CSR 2.0 Innowacje, trendy, wyzwania dotycząca społecznej…
,

SMO - Infografika

Do tej pory witryny optymalizowane były głównie z myślą dostosowania ich do algorytmów wyszukiwarek internetowych. Wraz z rozwojem serwisów społecznościowych pojawił się przełom. Polega on na tym, że poza optymalizacją strony…

Facebook – nowe możliwości w Internecie

Na początku 2004 roku Mark Zuckerberg, student Harvardu, wpadł na prosty w swych założeniach pomysł stworzenia uniwersalnej bazy danych studentów z funkcjonalnościami serwisu społecznościowego. Miała być to sieciowa adaptacja papierowych…