Wpisy
Jak zrobiliśmy 15 milionowy zasięg w sieci prawie bez budżetu?
Ile kosztuje kilka milionów zasięgu, tak aby dotrzeć do interesujących nas odbiorców? To zależy. Kilkumilionowy zasięg może kosztować kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy złotych. 30 sekund reklamy w godzinach wysokiej oglądalności…
15 największych mitów (i faktów) SEO
W branży SEO znajdziemy całe mnóstwo mniej i bardziej ekstremalnych oraz nieraz absurdalnych mitów. Dziś spróbujemy największe z nich skonfrontować z faktami i w oparciu o posiadane doświadczenie zaproponować najlepsze podejście…
Czy warto przyjaźnić się z Google? Czyli – co to jest zwrot z inwestycji z SEO?
Każda inwestycja z założenia ma
przynosić korzyści. Inwestując swoje pieniądze lub czas, oczekujemy zwrotu z
inwestycji, a ona może przybrać różne, czasami mniej oczywiste formy. Dziś dowiesz
się, co to jest zwrot z inwestycji…
Google Moja Firma – Jak wykorzystać potencjał wizytówki?
Według ostatniego rankingu Moz.com, wpływ Google Moja Firma na lokalne wyniki wyszukiwania wzrósł do przeszło 25 %. Jeśli prowadzisz lokalny biznes, nie możesz więc pozwolić sobie na zaniedbanie tego aspektu widoczności on line. Z poniższego wpisu dowiesz się, z których nowych funkcjonalności wizytówki korzystać, aby wyprzedzić konkurencję!
Google Florida 2 Update (Marzec 2019) – Co wiemy?
Google ogłasza dużą aktualizację algorytmu z Marca 2019
12 marca Google wprowadził w życie dużą poprawkę do algorytmu, zwaną Florida 2 update. Aktualizacja została potwierdzona przez Danny’ego Sullivana z Google’a za pośrednictwem…
7 hot trendów w marketingu 2019
Mamy już 2019 rok! Warto zdawać sobie sprawę jakie nowe metody będziemy mogli dodać do naszego arsenału w trakcie tego roku. Część z nich jest z powodzeniem używana na zachodzie, u nas jeszcze raczkują. Jednak Polacy nie gęsi, swoich specjalistów od marketingu mają. Jesteśmy przecież od tego, aby te metody przybliżać i wdrażać na nasz polski rynek. Ten artykuł jest o tym, na czym warto się skupiać w roku 2019.
Kiedy SEO nie zadziała?
W dzisiejszych czasach mamy bardzo dużo możliwości dotarcia do klienta za pośrednictwem swojej strony internetowej. Na rynku istnieje cała masa agencji uprawiających marketing internetowy, powstają firmy szkoleniowe, a także freelancerzy,…
Czy E-A-T nas zje? Pobierz Ebook i dowiedz się o zmianach algorytmu Google
W Performance Media lubimy się z liczbami. Dlatego do zmian wprowadzonych przez ostatnią dużą aktualizację algorytmu Google (nazywaną czasem „medyczną”) podeszliśmy metodycznie. Przyjrzeliśmy się różnym wskaźnikom i trendom…
10 ciekawych testów SEO
Kilka dni temu zostały opublikowane pierwsze wyniki testów SEO prowadzonych w ramach projektu IMEC Lab. Testy SEO są prowadzone przez Randa Fishkina i ochotników, którzy zgłosili się do udziału w tych eksperymentach. Takie zespołowe…
Nowe oblicze marketingu internetowego według polskich specjalistów SEM/SEO
Wyszukiwarka Google przeszła długą drogę od swojej pierwszej odsłony do narzędzia, którym jest obecnie. Zmiany dotyczą interfejsu, silnika wyszukiwarki, algorytmu wyszukiwania oraz dodatkowych funkcjonalności, a ich tempo stale rośnie.…
Ściągawka SEO dla webdeweloperów
Od jakiegoś czasu na stronie +PerformanceMediaPL pojawiały się krótkie wpisy z cyklu Ściągawka SEO dla webdeweloperów inspirowane zestawieniem The Web Developer's SEO Cheat Sheet 2.0. Postanowiliśmy zebrać wszystkie wpisy w jednym miejscu.
Spis…