Wpisy

Co to jest Black Hat SEO – jakich technik pozycjonowania nie warto stosować?
Pozycjonowanie bez tworzenia wartościowych treści, zdobywania autentycznych linków i godzin analiz... Czy to w ogóle możliwe? Jasne, że tak. Jeżeli z radości podskoczyłeś właśnie na krześle, pohamuj entuzjazm. To, że jest to…

Błąd 404. Co oznacza i jak go naprawić?
„Error 404”, „błąd 404”, „strony nie odnaleziono”, „404 not found” to frustrujące komunikaty na stronie internetowej informujące o braku zasobów. Liczne błędy 404 mogą być źródłem dużych problemów z widocznością…

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Dodanie firmy do Google Maps krok po kroku
Kierujesz ofertę do mieszkańców danej miejscowości i okolic? To oznacza, że powinieneś postawić na pozycjonowanie lokalne i założenie wizytówki w usłudze Google Moja Firma. W przypadku wielu biznesów może to być najskuteczniejszy…

Pozycja w Google – jak sprawdzić i od czego zależy pozycja strony w Google?
Każdego dnia na całym świecie z wyszukiwarki Google korzystają miliony osób. W sieci szukamy zarówno informacji, jak również konkretnych produktów czy usług. Gigant z Mountain View wciąż udoskonala algorytm, tak by na zadane pytanie,…

Link building, czyli linkowanie strony www: jak zdobywać linki zewnętrzne aby skutecznie budować profil linkowy?
Co to jest linkowanie? Czym różni się linkowanie zewnętrzne od wewnętrznego? O czym warto pamiętać, myśląc o skutecznym linkowaniu swojej strony internetowej? I najważniejsze - jak linkowanie wpływa na efekty pozycjonowania stron? Linkowanie,…

Wyszukiwarki internetowe – Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek
Bezwzględnym liderem w światowym rankingu wyszukiwarek internetowych jest Google. Prym wiedzie również w Polsce, a korzysta z niej ponad 93% użytkowników Internetu. Jednak świat wirtualny nie kończy się na Google, a dopiero zaczyna.…

Rich snippets – czym są, przykłady i zastosowanie. Jak wyróżnić swoją stronę w wyszukiwarce Google?
Od pierwszego wyniku wyszukiwania Google w 1998 roku, wiele się zmieniło. Zmiany nastąpiły zarówno w algorytmach wyszukiwarek jak i w tym, w jaki sposób wyszukiwarki wyświetlają nam wyniki. Stało się to chociażby poprzez stworzenie…

Optymalizacja sklepu internetowego. 8 najważniejszych elementów
Głównym celem optymalizacji sklepu internetowego jest zwiększenie widoczności oraz wyświetlanie naszej witryny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Aby tak się stało, należy zweryfikować i ewentualnie zoptymalizować…

Zyskaj duży ruch na swojej stronie przez inwestycję w pozycjonowanie strony WWW. Zanim jednak to zrobisz, zobacz ile kosztuje SEO!
Skuteczne pozycjonowanie strony WWW to inwestycja od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie, a czasem nawet więcej… Od czego to zależy? Od tego, jak zaplanujesz swoją strategię i od Twoich możliwości finansowych……

Darmowy audyt SEO strony internetowej – Poradnik
Jeśli chcesz być widoczny, a Twoja firma rozpoznawalna musisz zacząć od STRATEGII SEO. Żeby miała ona sens powinieneś najpierw wykonać audyt seo. Możesz go zlecić nam, a możesz spróbować zrobić go ZA DARMO na podstawie seo poradnika…