,

Jak zdominować wyniki wyszukiwania dla zapytań związanych z nazwą marki?

Artykuł na SEOmoz (oraz komentarze) zawiera praktyczne wskazówki, jak zdominować wyniki wyszukiwania dla zapytań związanych z nazwą marki, firmy lub danymi osoby. Jest to szczególnie istotne w świetle ostatnich doniesień o rozstrzygnięciu…
, ,

Zwiększanie współczynnika konwersji poprzez personalizację witryny

Odpowiednie wykorzystanie informacji dotyczących zachowań użytkowników w serwisie  może być świetnym sposobem na zwiększenie współczynników konwersji. Personalizowane wrażenia użytkownika: Ostatnio swoją świetność przeżywają…
, ,

Przewodnik po Google Analytics

Każdego właściciela, nawet niedużej witryny internetowej, interesują informacje dotyczące użytkowników odwiedzających jego strony. Przeciętny właściciel witryny chciałby wiedzieć miedzy innymi ilu użytkowników ma jego strona…

Testowanie działania Googlebota

PageRank witryny a liczba indeksowanych podstron (test na podstawie twierdzenia Matta Cuttsa): Dodanie sitemapy XML spowodowało nagłe przyspieszenie indeksacji stron (nawet tych nie umieszczonych w mapie). Liczba stron przemierzonych przez…
,

Kilka sitemap w jednym pliku – Google Webmaster Tools

Od niedawna jedna mapa XML witryny może zawierać jednocześnie wszystkie typy treści: filmy wideo, obrazy, adresy URL dla urządzeń mobilnych, informacje geolokalizacyjne i kod źródłowy programów. Wcześniej dla każdego typu treści…
,

Poznaj Google Analytics w 20 minut

Google Analytics dostarcza wielu pożytecznych danych. Jest to niezbędne narzędzie do pomiaru sukcesów lub porażek strategii online. Problemem jest czas potrzebny na zapoznanie się z możliwościami ich analizy i wykorzystania. W związku…