,

Optymalizacja czasu ładowania strony

Czy warto optymalizować czas ładowania witryny i dlaczego? Poniższe artykuły odpowiadają na pytanie czy warto optymalizować czas ładowania witryny i dlaczego oraz jakie z działań są najskuteczniejsze. Czas ładowania strony został…
, ,

Breadcrumbs w SERP Google

Idea lokalizatora w wynikach wyszukiwania Google Zamiana adresu URL pod niektórymi wynikami wyszukiwania na lokalizator dokładnie wskazujący umiejscowienie strony w strukturze serwisu, a także dodający nowe możliwości nawigacyjne…
, ,

Naturalny profil linkowania – studium przypadku

Artykuł na searchenginewatch.com to studium przypadku dla serwisów z TOP10 dla pewnego zapytania. W wizualizacjach graficznych porównane zostały profile linkowania witryn z uwzględnieniem anchor tekstów zawierających słowo kluczowe,…

Blekko – spójrz na Internet czyimiś oczami

Próba zaistnienia na rynku wyszukiwarek internetowych może wydawać się szaleństwem w obliczu dominacji Google i mocnej pozycji graczy takich jak Yahoo i Microsoft. Było wiele tego rodzaju prób i tyle samo porażek. Obecnie do wejścia…
,

Podsumowanie wypowiedzi Matta Cuttsa z 2010 roku

Najważniejsze kwestie poruszone przez Matta Cuttsa w wywiadach w 2010 roku (dotychczas): Dobra treść jest ważna, ale niewystarczająca. Prawdopodobnie prędkość ładowania strony została włączona do algorytmu Google. Nie powinno…
,

Ważne zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych

Firma Google ogłosiła zmiany dotyczące zasad Adwords w zakresie znaków towarowych. Od 14 września 2010 Google przestanie monitorować oraz zastrzegać słowa kluczowe na terenie Polski oraz innych regionów wymienionych na stronie. Zmiany…